Wersja archiwalna 2013-04-02 15:06:52

Warszawa, 28 marca 2013

Znak sprawy: ARM/2/13


Warszawa: Przetarg nieograniczony na usługi przeprowadzenia szkoleń
Numer ogłoszenia: 124774 - 2013; data zamieszczenia: 28.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:Agencja Rozwoju Mazowsza S.A. , ul. Nowy Zjazd 1, 00-301 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 566 47 76, faks 22 843 83 31.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Inny: spółka kapitałowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Przetarg nieograniczony na usługi przeprowadzenia szkoleń.

II.1.2) Rodzaj zamówienia:usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest realizacja szkoleń specjalistycznych dla pracowników następujących instytucji: Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Mazowieckiego 2007 - 2013; Instytucji Pośredniczącej - zajmującej się zarządzaniem i wdrażaniem programu oraz Instytucji Pośredniczącej dla komponentu regionalnego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Instytucji Pośredniczących II stopnia. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na 6 części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, jednak na nie więcej niż na jedną część zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie, na którą część zamówienia składa swoją ofertę..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających - maksymalnie do 30% wartości zamówienia podstawowego w ramach danej części

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:Zakończenie: 15.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w Rozdziale 6 SIWZ - zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie, tj. o zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali (tj. rozpoczęli, przeprowadzili i zakończyli bądź rozpoczęli i są w trakcie realizacji):dla części I zamówienia: co najmniej 3 szkolenia z zakresu prawa zamówień publicznych w projektach finansowanych z Regionalnego Programu Operacyjnego (dalej RPO) wyłącznie na rzecz pracowników instytucji systemu absorpcji Funduszy Unii Europejskiej (tj. Instytucji Zarządzającej i lub Instytucji Pośredniczących wszystkich stopni, i lub Instytucji Certyfikującej, i lub Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji); dla części II zamówienia: co najmniej 2 szkolenia z zakresu rozliczania projektów krajowych i ponadnarodowych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (dalej PO KL) wyłącznie na rzecz pracowników instytucji systemu absorpcji Funduszy Unii Europejskiej (tj. Instytucji Zarządzającej i lub Instytucji Pośredniczących wszystkich stopni, i lub Instytucji Certyfikującej, i lub Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji);dla części III zamówienia: co najmniej 3 szkolenia z zakresu finansowo-księgowych aspektów realizacji projektów unijnych w ramach PO KL wyłącznie na rzecz pracowników instytucji systemu absorpcji Funduszy Unii Europejskiej (tj. Instytucji Zarządzającej i lub Instytucji Pośredniczących wszystkich stopni, i lub Instytucji Certyfikującej, i lub Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji); dla części IV zamówienia: co najmniej 4 szkolenia z zakresu pomocy publicznej w zakresie realizacji projektów unijnych w ramach RPO wyłącznie na rzecz pracowników instytucji systemu absorpcji Funduszy Unii Europejskiej (tj. Instytucji Zarządzającej i lub Instytucji Pośredniczących wszystkich stopni, i lub Instytucji Certyfikującej, i lub Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji; dla części V zamówienia: co najmniej 5 szkoleń z zakresu Analiza finansowa w Excel 2007 pod kątem realizacji zadań w ramach PO KL lub RPO wyłącznie na rzecz pracowników instytucji systemu absorpcji Funduszy Unii Europejskiej (tj. Instytucji Zarządzającej i lub Instytucji Pośredniczących wszystkich stopni, i lub Instytucji Certyfikującej, i lub Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji); dla części VI zamówienia: co najmniej 5 szkoleń z zakresu oceny trwałości projektów i odzyskiwania środków unijnych w ramach RPO wyłącznie na rzecz pracowników instytucji systemu absorpcji Funduszy Unii Europejskiej (tj. Instytucji Zarządzającej i lub Instytucji Pośredniczących wszystkich stopni, i lub Instytucji Certyfikującej, i lub Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji).Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w Rozdziale 6 SIWZ - zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. - dla części I zamówienia: dysponują co najmniej dwoma trenerami zdolnymi do wykonania zamówienia, z których każdy posiada wykształcenie wyższe II stopnia oraz każdy w okresie ostatnich trzech lat przed datą otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu, prowadził szkolenia obejmujące łącznie co najmniej 100 godzin dydaktycznych, odpowiadające tematyce z zakresu zamówień publicznych, a nadto z których co najmniej jeden w okresie ostatnich trzech lat przed datą otwarcia ofert prowadził minimum 2 szkolenia, z tematyki objętej zamówieniem niniejszej części, na rzecz wyłącznie pracowników instytucji systemu absorpcji Funduszy Unii Europejskiej na poziomie Regionalnego Programu Operacyjnego lub komponentu regionalnego PO KL (tj. Instytucji Zarządzającej i/lub Instytucji Pośredniczących wszystkich stopni i/lub Instytucji Certyfikującej, i/lub Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji) oraz posiadający w swoim dorobku nie mniej jak 1 publikację z zakresu zamówień publicznych (jako autor lub współautor), - dla części II zamówienia: dysponuje co najmniej jednym trenerem zdolnym do wykonania zamówienia, który posiada co najmniej wyższe wykształcenie II stopnia oraz w okresie ostatnich trzech lat przed datą otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu, prowadził szkolenia obejmujące łącznie co najmniej 100 godzin dydaktycznych odpowiadające tematyce z zakresu rozliczania projektów w ramach PO KL, z których co najmniej 3 szkolenia wyłącznie na rzecz pracowników co najmniej dwóch różnych instytucji systemu absorpcji Funduszy Unii Europejskiej na poziomie Regionalnego Programu Operacyjnego lub komponentu regionalnego PO KL (tj. Instytucji Zarządzającej i/lub Instytucji Pośredniczących wszystkich stopni i/lub Instytucji Certyfikującej, i/lub Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji); - dla części III zamówienia: dysponuje co najmniej jednym trenerem zdolnym do wykonania zamówienia, który posiada wyższe wykształcenie II stopnia oraz w okresie ostatnich trzech lat przed datą otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu, prowadził szkolenia obejmujące łącznie co najmniej 100 godzin dydaktycznych, odpowiadające którejkolwiek z tematyki wskazanej w opisie szczegółowym części III przedmiotu zamówienia, z czego co najmniej 3 szkolenia na rzecz wyłącznie pracowników instytucji systemu absorpcji Funduszy Unii Europejskiej na poziomie Regionalnego Programu Operacyjnego lub komponentu regionalnego PO KL (tj. Instytucji Zarządzającej i/lub Instytucji Pośredniczących wszystkich stopni i/lub Instytucji Certyfikującej, i/lub Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji); - dla części IV zamówienia: dysponuje co najmniej dwoma trenerami zdolnymi do wykonania zamówienia, z których każdy posiada wyższe wykształcenie II stopnia oraz każdy w okresie ostatnich trzech lat przed datą otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu, prowadził szkolenia obejmujące łącznie co najmniej 100 godzin dydaktycznych, odpowiadające tematyce z zakresu pomocy publicznej w ramach funduszy unijnych oraz z których jeden w okresie ostatnich trzech lat przed datą otwarcia ofert prowadził minimum 3 szkolenia, z którejkolwiek tematyki wskazanej w opisie szczegółowym części IV przedmiotu zamówienia na rzecz wyłącznie pracowników instytucji systemu absorpcji Funduszy Unii Europejskiej na poziomie Regionalnego Programu Operacyjnego lub komponentu regionalnego PO KL (tj. Instytucji Zarządzającej i/lub Instytucji Pośredniczących wszystkich stopni i/lub Instytucji Certyfikującej, i/lub Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji) oraz posiadający w swoim dorobku nie mniej jak 1 publikację z zakresu pomocy publicznej; - dla części V zamówienia dysponuje co najmniej dwoma trenerami zdolnymi do wykonania zamówienia, z których każdy posiada wyższe wykształcenie II stopnia oraz każdy w okresie ostatnich trzech lat przed datą otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu, prowadził szkolenia obejmujące co najmniej 100 godzin dydaktycznych, odpowiadające tematyce z zakresu narzędzi informatycznych Pakietu Microsoft Office 2007 oraz z których jeden jeden w okresie ostatnich trzech lat przed datą otwarcia ofert prowadził minimum 3 szkolenia, z tematyki objętej zamówieniem niniejszej części, na rzecz wyłącznie pracowników instytucji systemu absorpcji Funduszy Unii Europejskiej na poziomie Regionalnego Programu Operacyjnego lub komponentu regionalnego PO KL (tj. Instytucji Zarządzającej i/lub Instytucji Pośredniczących wszystkich stopni i/lub Instytucji Certyfikującej, i/lub Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji); - dla części VI zamówienia dysponują co najmniej jednym trenerem zdolnym do wykonania zamówienia, który posiada wyższe wykształcenie II stopnia oraz w okresie ostatnich trzech lat przed datą otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu, prowadził szkolenia obejmujące łącznie co najmniej 100 godzin dydaktycznych, odpowiadające którejkolwiek z tematyki wskazanej w opisie szczegółowym części VI przedmiotu zamówienia, z których co najmniej 3 szkolenia wyłącznie dla pracowników instytucji systemu absorpcji Funduszy Unii Europejskiej na poziomie Regionalnego Programu Operacyjnego lub komponentu regionalnego PO KL (tj. Instytucji Zarządzającej i/lub Instytucji Pośredniczących wszystkich stopni i/lub Instytucji Certyfikującej, i/lub Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w Rozdziale 6 SIWZ - zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie do oferty dołączają pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 Ustawy, które zawiera m.in.: nazwy i adresy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, nazwę i adres pełnomocnika, zakres pełnomocnictwa, datę udzielenia pełnomocnictwa oraz podpisy wykonawców - zgodnie z zasadami reprezentacji. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi udokumentować, iż nie zachodzi żadna z przesłanek wykluczenia Wykonawcy. Warunki udziału w postępowaniu będą oceniane łącznie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 Ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach: przedłużającej się procedury wyboru najkorzystniejszej oferty - dopuszcza się przesunięcie przewidywanego terminu realizacji szkoleń o czas opóźnienia zawarcia umowy, przedłużającej się rekrutacji uczestników szkoleń - dopuszcza się zmianę przewidywanych terminów realizacji szkoleń (w tym poszczególnych kursów), złożenia odwołania - dopuszcza się przesunięcie przewidywanego terminu realizacji szkoleń, ustawowej zmiany podatku VAT - dopuszcza się zmianę ceny stosownie do zmiany stawki VAT, rozwiązania lub zmiany treści umowy wiążącej Zamawiającego z jego kontrahentem dopuszcza się wówczas wcześniejsze rozwiązanie umowy bądź też jej zmianę adekwatną do zmian w umowie. Zamawiający dopuszcza również zmianę aspektów technicznych współpracy celem zwiększenia jej efektywności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:www.armsa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:Agencja Rozwoju Mazowsza S.A, ul. Brechta 3, 03-472 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:05.04.2013 godzina 09:00, miejsce: Agencja Rozwoju Mazowsza S.A, ul. Brechta 3, 03-472 Warszawa, (sekretariat - 3 piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr:1NAZWA:Prawo zamówień publicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Przedmiotem pierwszej części zamówienia jest przygotowanie i realizacja 3 tematów szkoleń z zakresu Prawo zamówień publicznych w kontekście projektów unijnych. Szczegóły określa załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 15.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Potencjał kadrowy - 20

CZĘŚĆ Nr:2NAZWA:Rozliczanie projektów w ramach PO KL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Przedmiotem drugiej części zamówienia jest przygotowanie i realizacja 1 tematu/ szkolenia z zakresu: Rozliczanie projektów w ramach PO KL. Szczegóły określa załącznik nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 15.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Potencjał kadrowy - 20

CZĘŚĆ Nr:3NAZWA:Finansowo-księgowe (prawne) aspekty realizacji projektów z funduszy unijnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Przedmiotem trzeciej części zamówienia jest przygotowanie i realizacja 5 tematów/ szkoleń z zakresu Finansowo-księgowe (prawne) aspekty realizacji projektów z funduszy unijnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 15.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Potencjał kadrowy - 20

CZĘŚĆ Nr:4NAZWA:Pomoc publiczna w kontekście realizacji projektów unijnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Przedmiotem czwartej części zamówienia jest przygotowanie i realizacja 5 tematów/szkoleń z zakresu pomocy publicznej w kontekście realizacji projektów unijnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 15.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Potencjał kadrowy - 20

CZĘŚĆ Nr:5NAZWA:Narzędzia informatyczne: Pakiet Microsoft Office 2007.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Przedmiotem piątej części zamówienia jest przygotowanie i realizacja 3 tematów/szkoleń z zakresu Narzędzi informatycznych: Pakiet Microsoft Office 2007.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 15.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Potencjał kadrowy - 20

CZĘŚĆ Nr:6NAZWA:Praktyczne aspekty realizacji projektów z funduszy unijnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Przedmiotem siódmej części zamówienia jest przygotowanie i realizacja 5 tematów szkoleń z zakresu: Praktyczne aspekty realizacji projektów z funduszy unijnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 15.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Potencjał kadrowy - 20

  • Załączniki do pobrania:

siwz_2-13.doc
zal_1_2-13.doc
zal_2a_i_2g_2-13.doc
zal_3-5_2-13.doc
zal_6_2-13.doc

  • Warszawa, 02.04.2013 r.

    Znak sprawy: ARM/2/13

    Do:

  • Zainteresowani wykonawcy

    DOTYCZY: postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na usługi przeprowadzenia szkoleń.

    Wyjaśnienie  treści  SIWZ

    Zamawiający informuje, iż w ww. postępowaniu wpłynęły do Zamawiającego wnioski o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zawierający niżej wymienione pytania, na które Zamawiający, po myśli art. 38 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami) udzielił odpowiedzi zgodnie z niniejszym pismem:

     

    Pytanie nr 1

    W jaki sposób Zamawiający rozumie usługę udzielania konsultacji w drodze mailowej w ciągu 14 dni po zakończeniu szkolenia - na czym będzie polegać usługa konsultacji ( czy Zamawiający upoważni uczestników zajęć do zadawania prostych pytań czy też uczestnicy zajęć będą mogli przesyłać do konsultacji np. całą dokumentację przetargową)?

     

    Odpowiedź: Konsultacje będą polegać na zadawaniu pytań przez uczestników wszystkich grup w okresie 14 dni od zakończenia danego szkolenia. Zamawiający nie przewiduje przesyłania przez uczestników do konsultacji całych dokumentacji przetargowych.  


  • Pytanie nr 2

    W jaki sposób usługa konsultacji po szkoleniu będzie miała wpływ na wypłacenie wynagrodzenia za przeprowadzone szkolenie - czy Wykonawca będzie mógł wystawić fakturę dopiero po terminie 14 dni od daty zakończenia szkolenia, czy też usługa konsultacji nie będzie miała wpływu na datę wystawnie faktury.

     

    Odpowiedź: Wykonawca będzie mógł wystawić fakturę dopiero po upływie 14 dni od daty zakończenia szkolenia - po zapewnieniu uczestnikom szkoleń  bezpłatnych konsultacji z trenerem.

     

    Pytanie nr 3

    W jaki sposób Wykonawca ma udowodnić Zamawiającemu przeprowadzenie wymaganej liczby godzin szkoleniowych przez wskazanego wykładowcę - czy Zamawiający dopuszcza formułę oświadczenia (w przypadku szkoleń otwartych)


  • Odpowiedź: Pytanie niezrozumiałe – brak odniesienia do konkretnej treści SIWZ, która budzi wątpliwości.



Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2487201]

przewiń do góry