Wszyscy zainteresowani
DOTYCZY: postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na: „Wyposażenie wybranych pracowni zawodowych w Mińsku Mazowieckim oraz w Ciechanowie”
1. Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.), dalej zwanej „Ustawą”, Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu dokonano wyboru oferty najkorzystniejszej za którą uznano w zakresie części A i B ofertę złożoną przez Abplanalp sp. z o.o., ul. Kostrzyńska 36, 02-979 Warszawa. Oferta wybrana w obydwóch częściach otrzymała najwyższą ilość punktów po ich zsumowaniu w obydwu kryteriach oceny ofert;
W postępowaniu oferty złożyło w zakresie części A 3 Wykonawców, w zakresie części B 2 Wykonawców. Zbiorcze zestawienie ofert zawierają poniższe tabele:
Część A:
Numer oferty |
Nazwa i adres Wykonawcy |
Ilość punktów w kryterium „Cena” |
Ilość punktów w kryterium „Termin płatności” |
Łączna ilość punktów |
1. |
Abplanalp sp. z o.o., ul. Kostrzyńska 36, 02-979 Warszawa
|
90 pkt |
10 pkt |
100 pkt |
2. |
Trappa sp. z o.o., ul. Kościuszki 8/6, 10-502 Olsztyn |
73,76 pkt |
10 pkt |
83,76 pkt |
3. |
PHPU ZUBER, Andrzej Zuber ul. Krakowska 29 C 50-424 Wrocław |
Wykonawca wykluczony |
Wykonawca wykluczony |
Wykonawca wykluczony |
Część B:
Numer oferty |
Nazwa i adres Wykonawcy |
Ilość punktów w kryterium „Cena” |
Ilość punktów w kryterium „Termin płatności” |
Łączna ilość punktów |
1. |
Abplanalp sp. z o.o., ul. Kostrzyńska 36, 02-979 Warszawa
|
90 pkt |
10 pkt |
100 pkt |
2. |
Trappa sp. z o.o., ul. Kościuszki 8/6, 10-502 Olsztyn |
77,28 pkt |
10 pkt |
87,28 pkt |
###
Wszystkich zainteresowanych
DOTYCZY: postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na: „Wyposażenie wybranych pracowni zawodowych w Mińsku Mazowieckim oraz w Ciechanowie”.
I. Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, ze zm., dalej jako Ustawa) Zamawiający informuje, iż dokonał zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w ten sposób, że dokonał zmiany opisu przedmiot zamówienia dla Części A (Zał. 1A - Mińsk Mazowiecki). W załączeniu zmieniona treść załącznika nr 1A oraz tabeli cenowej.
W pozostałym zakresie SIWZ pozostaje bez zmian.
W związku z powyższym zmianie ulega termin składania i otwarcia ofert. Nowy termin składania ofert to 22 października 2015 roku godz. 09:00, nowy termin otwarcia ofert to 22 października 2015 roku godz. 09:15. Zamawiający przypomina o konieczności oznakowania kopert zgodnie z nowymi terminami.
Załączniki i ogłoszenie do pobrania:
zal1a-minsk-arm_60_15.doc
zal_10_a-arm_60_15.doc
2015_10_14_zmiana_siwz.doc
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu
zakupów (DSZ) |
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju
Mazowsza S.A. , ul. Świętojerska 9, 00-236 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22
566 47 76, faks 22 843 83 31.
·
Adres strony
internetowej zamawiającego: www.armsa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny:
spółka kapitałowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na wyposażenie wybranych pracowni zawodowych
w Mińsku Mazowieckim oraz w Ciechanowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, a także przeprowadzenie
montażu i konfiguracji pracowni (o ile opis szczegółowy tak stanowi) do: -
Zespołu Szkół Zawodowych nr 2 in Powstańców Warszawy ul. Gen. K. Sosnkowskiego
43 05-300 Mińsk Mazowiecki (Część A), - Zespołu Szkół Nr 3 im Stanisława
Staszica w Ciechanowie ul. Okrzei 6, 06-400 Ciechanów (część B), Przedmiot
zamówienia został podzielony na 2 części: Część A (załącznik 1a), Część B
(załącznik 1b). Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zawierają załączniki 1a
i 1b do SIWZ.
II.1.5)
|
przewiduje się udzielenie zamówień
uzupełniających |
·
Określenie przedmiotu
oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
·
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.15.30-7,
35.12.51.00-7, 38.55.20.00-9, 38.57.00.00-1, 34.31.00.00-3, 34.30.00.00-0,
34.31.20.00-7, 31.22.11.00-2, 31.21.13.10-4, 31.53.29.20-9, 42.65.20.00-1,
42.95.80.00-6, 38.43.70.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1)
Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1 500 zł (jeden
tysiąc pięćset złotych) - w przypadku składania oferty na część A, 700
(siedemset złotych) - w przypadku składania oferty na część B. Z dokumentu
potwierdzającego wniesienie wadium musi wynikać, której części zamówienia
dotyczy. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część nie wniesienie
wadium w kwocie stanowiącej sumę wadiów na poszczególne części spowoduje
wykluczenie z postępowania z wszystkich części. 2) Wadium wnosi się przed
upływem terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia
do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają
uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunków
nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa
w Rozdziale 6 SIWZ - zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia
·
III.3.2) Wiedza i
doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się WYkonawcy, którzy: - w zakresie
części A: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali
należycie co najmniej jedną dostawy obejmującą swoim zakresem przedmioty
stanowiące wyposażenie pracowni mechatroniczno-elektrycznej określone w
załączniku 1a do SIWZ (wszystkie bądź niektóre z nich) o wartości nie mniejszej
niż 60 000 zł (sześćdziesiąt tysięcy złotych) brutto, - w zakresie części B: w
okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co
najmniej jedną dostawę obejmującą swoim zakresem przedmioty stanowiące
wyposażenie pracowni mechatroniki samochodowej określone w załączniku 1b do
SIWZ (wszystkie bądź niektóre z nich) o wartości nie mniejszej niż 15 000 zł
(piętnaście tysięcy złotych) brutto każda; Ocena spełnienia warunków nastąpi na
podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w
Rozdziale 6 SIWZ - zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia
·
III.3.5) Sytuacja
ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się
sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonane zamówienia. Ocena
spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę
dokumentów, o których mowa w Rozdziale 6 SIWZ - zgodnie z formułą: spełnia -
nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o
których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w
okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy
lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały
wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie
art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z
centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika
urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek
na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego
w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego
w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego
w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek
na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o
zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub
administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której
dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 -
wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub
administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której
dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11
ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy
kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie
konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy
kapitałowej;
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg
nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz
inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
·
1 - Cena - 90
·
2 - Termin płatności - 10
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja
elektroniczna, adres strony, na której będzie
prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 Ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość zmian
postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której
dokonano wyboru wykonawcy, niezależnie od postanowień w załączniku nr 7 do
SIWZ, w następujących przypadkach: a) Istotnej zmiany zasad realizacji
Projektu, przy czym za istotną zmianę Zamawiający będzie uznawał taką, która
wpływa na zakres świadczeń stron, w szczególności zwiększenie/zmniejszenie
wynagrodzenia Zamawiającego, zwiększenie/zmniejszenie zakresu rzeczowego
Projektu - dopuszcza się wówczas wcześniejsze rozwiązanie umowy przez
Zamawiającego z zachowaniem 14 dniowego okresu wypowiedzenia bądź też jej
zmianę adekwatną do zmian w umowie. b) Wydłużenia okresu realizacji Projektu -
wówczas umowa może ulec przedłużeniu o wydłużony okres realizacji Projektu
chyba, że w całości została wykonana przez Wykonawcę. Zamawiający poinformuje
Wykonawcę o wydłużeniu okresu realizacji Projektu, z co najmniej 7 dniowym
wyprzedzeniem
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na
której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.armsa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja
Rozwoju Mazowsza S.A., ul. Świętojerska 9, 00-236 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert: 20.10.2015 godzina 09:00, miejsce:
Agencja Rozwoju Mazowsza S.A., ul. Świętojerska 9, 00-236 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres
w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest częścią projektu Zwiększenie potencjału szkół
zawodowych na Mazowszu, realizowanego w ramach Priorytetu IX Rozwój
wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2 Podniesienie
atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał
Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie
postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków
pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków
z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub
części zamówienia: nie
SIWZ i załączniki do pobrania:
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2015-10-23
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-10-23 11:02:39
- Liczba odsłon: 1111
- Historia dokumentu: