Warszawa, 11.12.2015 r.
Numer sprawy: ARM 81/15
Do:
Wszyscy zainteresowani
DOTYCZY: postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na:
„Wyposażenie wybranych pracowni zawodowych (nr 81)”
ZAWIADOMIENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA
1. Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.), dalej zwanej „Ustawą”, Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu:
A) dokonano wyboru oferty najkorzystniejszej za którą uznano w zakresie części A ofertę złożoną przez PPHU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław. W zakresie Części A oferty złożyło 3 Wykonawców. Zbiorcze zestawienie ofert w tej części zawiera poniższa tabela
Numer oferty
|
Nazwa i adres Wykonawcy
|
Ilość punktów w kryterium „Cena”
|
Ilość punktów w kryterium „Termin
płatności”
|
Łączna ilość punktów
|
1.
|
Otoria Sp.zo.o.
Sp.k.
Ul. Guznera 55
47-175 Spórok
|
88,09 pkt
|
10 pkt
|
98,09 pkt
|
2.
|
Piano Zenon Michalik
Ul. Wyszyńskiego 54
08-400 Garwolin
|
89,12 pkt
|
10 pkt
|
99,12 pkt
|
3.
|
PHPU ZUBER Andrzej Zuber
Ul. Krakowska 29C
50-424 Wrocław
|
90 pkt
|
10 pkt
|
100 pkt
|
Oferty wybrana otrzymała najwyższą ilość punktów po ich zsumowaniu w obydwu kryteriach oceny ofert;
B) dokonano wyboru oferty najkorzystniejszej za którą uznano w zakresie części B ofertę złożoną przez MAXMED ZUH Marcin Murzyn ul. Pomorska 49, 84-252 Orle. W zakresie Części B oferty złożyło 2 Wykonawców. Zbiorcze zestawienie ofert w tej części zawiera poniższa tabela
Numer oferty
|
Nazwa i adres Wykonawcy
|
Ilość punktów w kryterium „Cena”
|
Ilość punktów w kryterium „Termin
płatności”
|
Łączna ilość punktów
|
1.
|
MAXMED
ZUH Marcin Murzyn
Ul. Pomorska 49
84-252 Orle
|
90 pkt
|
10 pkt
|
100 pkt
|
2.
|
Otoria Sp.zo.o. Sp.k.
Ul. Guznera 55
47-175 Spórok
|
57,21 pkt
|
10 pkt
|
67,21 pkt
|
Oferty wybrana otrzymała najwyższą ilość punktów po ich zsumowaniu w obydwu kryteriach oceny ofert.
C) dokonano wyboru oferty najkorzystniejszej za którą uznano w zakresie części C ofertę złożoną przez PPHU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław. W zakresie Części C oferty złożyło 2 Wykonawców. Zbiorcze zestawienie ofert w tej części zawiera poniższa tabela
Numer oferty
|
Nazwa i adres Wykonawcy
|
Ilość punktów w kryterium „Cena”
|
Ilość punktów w kryterium „Termin
płatności”
|
Łączna ilość punktów
|
1.
|
PHPU ZUBER Andrzej Zuber
Ul. Krakowska 29C
50-424 Wrocław
|
90 pkt
|
10 pkt
|
100 pkt
|
2.
|
Otoria Sp.zo.o. Sp.k.
Ul. Guznera 55
47-175 Spórok
|
63,44 pkt
|
10 pkt
|
73,44 pkt
|
Oferty wybrana otrzymała najwyższą ilość punktów po ich zsumowaniu w obydwu kryteriach oceny ofert.
###
Warszawa, 04.12.2015 r.
Numer sprawy: ARM/81/15
Do:
Wszystkich zainteresowanych
DOTYCZY: postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na:
Wyposażenie pracowni zawodowych (81)
WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ
I. Na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, ze zm., dalej jako Ustawa) Zamawiający informuje, iż otrzymał poniższy wniosek o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), na który udzielono następującej odpowiedzi:
1. Dotyczy Części A, poz. 1 Opisu szczegółowego
Czy zamawiający dopuszcza zastosowanie Laptopa posiadającego kartę graficzną o pamięci współdzielonej, zamiast wymaganych 2048 MB? Nie istnieją laptopy z kartą graficzną typu "zintegrowana z procesorem" posiadającą pamięć fizyczną.
ODP: Zamawiający wyraża zgodę.
2. Dotyczy Części A, poz. 1 Opisu szczegółowego
Czy zamawiający dopuszcza zastosowanie Laptopa z gwarancją typu Door to door zamiast wymaganej "Naprawa w siedzibie klienta"?
ODP: Zamawiający nie wyraża zgody.
3. Dotyczy Części C, poz. 3 Opisu szczegółowego
Czy zamawiający dopuszcza zastosowanie Ekranu projekcyjnego posiadającego czarne ramki boczne o szerokości 2,5 cm?
ODP: Zamawiający wyraża zgodę.
4. Dotyczy Części C, poz. 5 Opisu szczegółowego
Czy zamawiający dopuszcza zastosowanie Komputera z gwarancją typu Door to door zamiast wymaganej "w miejscu użytkowania"?
ODP: Zamawiający wyraża zgodę.
Wobec dokonanej powyżej zmiany treści SIWZ Zamawiający zmienia termin składania i otwarcia ofert z 08 grudnia 2015 roku na 09 grudnia 2015 roku. Miejsce i godzina składania i otwarcia ofert pozostają bez zmian. Zamawiający przypomina o konieczności dostosowania oznaczenia kopert do nowego terminu składania i otwarcia ofert.
###
Warszawa, 30 listopada 2015 r.