Warszawa, 2020-09-11
Sygnatura: ARM/03/2020
Dotyczy: Dostawa sprzętu fotograficznego do pracowni fotograficznej w ramach Projektu „Regionalna Platforma Informacyjna – Kultura na Mazowszu”
Informacja z otwarcia ofert
Na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, w związku z otwarciem ofert w przedmiotowym postępowaniu, Zamawiający informuje, że:
W zakresie części 1 Aparaty cyfrowe z obiektywami i akcesoriami Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia 240 000 zł brutto.
W zakresie części 2 Wyposażenie dodatkowe Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia 55 000 zł brutto.
W postępowaniu złożono jedną ofertę:
AMPQS Sp. z o.o.
Ul. Świeradowska 47, 02-662 Warszawa
Nazwa kryterium
|
Część 1
|
Część 2
|
Cena brutto
|
166
770 zł |
|
Termin wykonania
|
29 dni
|
|
Okres gwarancji
|
60 miesięcy
|
|
Warunki płatności
|
Zgodnie z SIWZ
|
|
Warszawa, 04.09.2020 r.
Numer sprawy: ARM/03/2020
Do:
Wszystkich zainteresowanych
dotyczy: postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na: „Budowa Systemu Informatycznego - Mazowiecka Platforma Kultury.”
WyjaśnieniA I ZMIANA TREŚCI SIWZ
I. Na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej zwanej „ustawą Pzp”, Zamawiający - Agencja Rozwoju Mazowsza S.A. w Warszawie - informuje, iż otrzymał poniższy wniosek o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), na który udzielił następującej odpowiedzi:
Pytanie:
Prosimy o sprecyzowanie punktu mówiącego o filtrach fotograficznych do obiektywów.
"Zestaw filtrów UV i ochronnych do każdego z wymienionych powyżej obiektywu - zgodnych z jego wymaganymi średnicami gwarantujących ochronę i przedłużenie bezpiecznego użytkowania, holdery (x2) z adapterami do różnych średnic obiektywów:
1) Filtry polaryzacyjne (po jednej sztuce do każdego obiektywu)
Redukcja refleksów świetlnych, dzięki czemu można sfotografować prawdziwy obiekt, a nie złudzenie powodowane przez źródło światła. Poza tym filtr ma pozwalać pogłębić kolory i uwypuklić obiekty znajdujące się na zdjęciu.
2) Filtry szare (po jednej sztuce do każdego obiektywu)
Jego rola polega na zmniejszeniu ilości światła, jaka wpada do obiektywu i nie wpływa przy tym na kolorystykę czy wygląd zdjęcia. Odcięcie pewnej ilości światła za pomocą filtra ma umożliwić pracę na niższych przysłonach niż sugerował to wcześniej światłomierz. Filtry pełne i połówkowe."
Informacja nie jest jasno sprecyzowana.
Jest podane zestaw filtrów UV i ochronnych a dalej w punktach są podane filtry polaryzacyjne i szare, a następnie jest mowa filtrach pełnych i połowkowych. Jest też mowa o holderach ( x2) z adapterami do różnych średnic.
Uprzejmie proszę o podanie jakie filtry w jakich sytemach i w jakich ilościach są wymagane przez zamawiającego do kżdego obiektywu. Czy mają być okrągle czy inne?
Odpowiedź:
Zestawy filtrów UV, polaryzacyjnych i szarych powinny być dostosowane według norm ND z zakresu 2, 4, 8, 16, 32, 64, 100, 400, 1000 oraz połówkowe szare według norm ND o wartościach 2, 4, 8, 16, 32, 64, 100 (oczywiście z uwzględnieniem pozostałych wymagań SIWZ).
Filtry ochronne powinny być zaoferowane w ilości po 1 na każdy z oferowanych obiektywów (czyli tyle sztuk ile jest obiektywów). Jednocześnie do każdego rodzaju obiektywu należy zaoferować zestaw pasujących filtrów UV, polaryzacyjnych i szarych (w tym połówkowych). Ilość oferowanych zestawów filtrów zależy od zaoferowanych przez wykonawcę obiektywów oraz średnicy gwintów w tych obiektywach. Na przykład: jeśli z 19 wymaganych obiektywów 6 ma średnicę 83mm, 5 ma 79mm (średnice przykładowe), a reszta ma różne wartości średnicy, to należy przyjąć 10 kompletów filtrów (1 zestaw do 83mm, 1 zestaw do 79mm i 8 zestawów do pozostałych średnic); jeśli natomiast każdy z obiektywów będzie miał różną średnicę to w takim przypadku będzie potrzeba 18 zestawów filtrów.
II. Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawą
Pzp Zamawiający dokonuje zmian w Załączniku
nr 2 do SIWZ, stanowiącym Załącznik nr 3 do wzoru umowy w ten sposób, że nadaje
mu brzmienie zgodne z załącznikiem nr 1 do niniejszych wyjaśnień.
DO POBRANIA:
nowy_zalacznik_nr_2_do_siwz_-_opz_cenowy.docx
III.. Zamawiający dokonuje zmiany terminu składania ofert i wyznacza go na dzień 11.09.2020 r. godz. 09.00. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11.09.2020 r. o godz. 09.30. Mając na uwadze powyższe w paragrafie 12 SIWZ pkt 2 otrzymuje brzmienie: Termin składania ofert upływa w dniu 11.09.2020 r. o godz. 09.00. Należy odpowiednio zmienić opis koperty zawierającej ofertę (Nie otwierać przed dniem 11.09.2020 r., godz. 09:30).
DO POBRANIA
Warszawa dnia 28.08.2020
DSPT.261.1.2.2020.RJ
ARM/03/2020
Ogłoszenie o zamówieniu
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych na:
„Dostawę sprzętu fotograficznego do pracowni fotograficznej w
ramach Projektu „Regionalna Platforma Informacyjna – Kultura na Mazowszu”
Ogłoszenie: ogloszenie_2020_08_28.pdf
Dokumenty do pobrania:
Klauzula informacyjna RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 2016 r., str. 1 z późn. zm.), dalej „RODO”,
informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agencja
Rozwoju Mazowsza S.A.
ul. Świętojerska 9, 00-236 Warszawa; - inspektorem ochrony danych osobowych w Agencji Rozwoju Mazowsza S.A. jest Pan Leszek Witczak, e-mail: iod@armsa.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:
„Dostawę sprzętu fotograficznego do pracowni fotograficznej w
ramach Projektu „Regionalna Platforma Informacyjna – Kultura na Mazowszu”,
znak sprawy: ARM/03/2020
prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego oraz w celu wykonania umowy zawartej w wyniku ww. postępowania;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych d) osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; - nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2020-09-17
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2020-09-11 11:48:33
- Liczba odsłon: 3165
- Historia dokumentu: