Warszawa, dnia 13 stycznia 2022r.
Znak sprawy: ARM/7/2021
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 132 i następne ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm., dalej: Ustawa PZP), pt. „Zakup i wdrożenie systemu paszportyzacji wraz z systemem wsparcia obsługi biznesowej sieci i rozliczeń usług” (ogłoszenie o zamówieniu nr 2021/S 211-550578/01 z dnia 2021-10-29).
Agencja Rozwoju Mazowsza S.A., działając na podstawie art. 253 ust. 2 Ustawy, informuje, o wyborze najkorzystniejszej oferty w przedmiotowym postępowaniu. Jako najkorzystniejsza w niniejszym postępowaniu została wybrana oferta nr 0052/ARM/07/2021 złożona przez Globema Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Oferta została złożona przez wykonawcę niepodlegającego wykluczeniu z postępowania i spełniającego warunku udziału w nim. Oferta była jedyną ofertą złożoną w przedmiotowym postępowaniu. Oferta otrzymała łącznie następującą liczbę punktów: 100,00 punktów, w tym w kryterium oceny ofert – cena brutto: 60,00 punktów, w kryterium oceny ofert – Termin realizacji Etap I: 20,00 punktów, w kryterium oceny ofert – Termin realizacji Etap II: 20,00 punktów.
W postępowaniu nie wpłynęła ponadto żadna inna oferta.
W postępowaniu nie odrzucono żadnej oferty.
###
Warszawa, 9 grudnia 2021 r.
Znak sprawy: ARM/07/2021
Dotyczy: Zakup i wdrożenie systemu paszportyzacji wraz z systemem wsparcia obsługi biznesowej sieci i rozliczeń usług
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia:
3 075 000,00 zł brutto.
Zamawiający na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych przekazuje poniżej informacje z otwarcia ofert:
Zestawienie ofert złożonych w postępowaniu:
1. Nr oferty: 0052/ARM/07/2021
Globema Sp. z o.o.
ul. Wita Stwosza 22
02-661 Warszawa, Polska
Nazwa kryterium |
Wartość kryterium |
Cena |
3 440 802,00 PLN |
Termin realizacji Etap I |
1 miesiąc |
Termin realizacji Etap II |
2 miesiące |
###
Warszawa, 29 października 2021 r.
Znak sprawy: ARM/07/2021
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 132 Ustawy oraz aktów wykonawczych do niej, o wartości zamówienia równej progowi unijnemu lub większej.
Przedmiotem zamówienia jest zakup i wdrożenie systemu paszportyzacji wraz z systemem wsparcia obsługi biznesowej sieci i rozliczeń usług, zwanych systemem Business Support System (BSS). System zapewni funkcjonalność w zakresie: paszportyzacji sieci telekomunikacyjnej oraz zarządzania relacjami z klientem i usługami (CRM), tj. rejestracja klientów; definiowanie usług; dostarczanie usług; rozliczanie usług i klientów.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, dokumentów oraz oświadczeń, w tym oświadczenia składanego na formularzu JEDZ, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez system zapewniający obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, zwany dalej Systemem.
System jest dostępny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/armsa
Data przekazania ogłoszenia do publikacji do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej- 25.10.2021 r.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2021-10-29 00:00:00
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2022-01-13 08:38:32
- Liczba odsłon: 1721
- Historia dokumentu: