Warszawa, 5 września 2025 r.

Znak sprawy: ARM/3/2025

 

Ogłoszenie o zamówieniu

Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych.

Przedmiotem zamówienia jest zakup usług serwisowych dla posiadanego przez Zamawiającego sprzętu i oprogramowania ECI. Usługi mają być świadczone w dniach roboczych – 5 dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00 lub 6.00 do 22.00 (w zależności od treści oferty wybranego Wykonawcy).

W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, dokumentów, oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez platformę eZamawiający Marketplanet zapewniającą obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej.

Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem Platformy eZamawiający Marketplanet pod adresem: https://armsa.ezamawiajacy.pl/pn/ARMSA/demand/notice/public/181770/details

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
  • Data udostępnienia w BIP: 2025-09-05 09:56:31
  • Informacja zaktualizowana przez: Administrator
  • Data ostatniej aktualizacji: 2025-09-05 09:56:31
  • Liczba odsłon: 28
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2504887]

przewiń do góry