Warszawa:
Przetarg nieograniczony na usługi przeprowadzenia szkoleń
Numer ogłoszenia: 124774 - 2013; data zamieszczenia:
28.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:Agencja Rozwoju Mazowsza S.A. , ul. Nowy Zjazd 1, 00-301 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 566 47 76, faks 22 843 83 31.
- Adres strony internetowej zamawiającego:www.armsa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Inny: spółka kapitałowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Przetarg nieograniczony na usługi przeprowadzenia szkoleń.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest realizacja szkoleń specjalistycznych dla pracowników następujących instytucji: Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Mazowieckiego 2007 - 2013; Instytucji Pośredniczącej - zajmującej się zarządzaniem i wdrażaniem programu oraz Instytucji Pośredniczącej dla komponentu regionalnego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Instytucji Pośredniczących II stopnia. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na 6 części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, jednak na nie więcej niż na jedną część zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie, na którą część zamówienia składa swoją ofertę..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających - maksymalnie do 30% wartości zamówienia podstawowego w ramach danej części
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:Zakończenie: 15.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w Rozdziale 6 SIWZ - zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie, tj. o zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali (tj. rozpoczęli, przeprowadzili i zakończyli bądź rozpoczęli i są w trakcie realizacji):dla części I zamówienia: co najmniej 3 szkolenia z zakresu prawa zamówień publicznych w projektach finansowanych z Regionalnego Programu Operacyjnego (dalej RPO) wyłącznie na rzecz pracowników instytucji systemu absorpcji Funduszy Unii Europejskiej (tj. Instytucji Zarządzającej i lub Instytucji Pośredniczących wszystkich stopni, i lub Instytucji Certyfikującej, i lub Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji); dla części II zamówienia: co najmniej 2 szkolenia z zakresu rozliczania projektów krajowych i ponadnarodowych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (dalej PO KL) wyłącznie na rzecz pracowników instytucji systemu absorpcji Funduszy Unii Europejskiej (tj. Instytucji Zarządzającej i lub Instytucji Pośredniczących wszystkich stopni, i lub Instytucji Certyfikującej, i lub Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji);dla części III zamówienia: co najmniej 3 szkolenia z zakresu finansowo-księgowych aspektów realizacji projektów unijnych w ramach PO KL wyłącznie na rzecz pracowników instytucji systemu absorpcji Funduszy Unii Europejskiej (tj. Instytucji Zarządzającej i lub Instytucji Pośredniczących wszystkich stopni, i lub Instytucji Certyfikującej, i lub Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji); dla części IV zamówienia: co najmniej 4 szkolenia z zakresu pomocy publicznej w zakresie realizacji projektów unijnych w ramach RPO wyłącznie na rzecz pracowników instytucji systemu absorpcji Funduszy Unii Europejskiej (tj. Instytucji Zarządzającej i lub Instytucji Pośredniczących wszystkich stopni, i lub Instytucji Certyfikującej, i lub Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji; dla części V zamówienia: co najmniej 5 szkoleń z zakresu Analiza finansowa w Excel 2007 pod kątem realizacji zadań w ramach PO KL lub RPO wyłącznie na rzecz pracowników instytucji systemu absorpcji Funduszy Unii Europejskiej (tj. Instytucji Zarządzającej i lub Instytucji Pośredniczących wszystkich stopni, i lub Instytucji Certyfikującej, i lub Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji); dla części VI zamówienia: co najmniej 5 szkoleń z zakresu oceny trwałości projektów i odzyskiwania środków unijnych w ramach RPO wyłącznie na rzecz pracowników instytucji systemu absorpcji Funduszy Unii Europejskiej (tj. Instytucji Zarządzającej i lub Instytucji Pośredniczących wszystkich stopni, i lub Instytucji Certyfikującej, i lub Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji).Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w Rozdziale 6 SIWZ - zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. - dla części I zamówienia: dysponują co najmniej dwoma trenerami zdolnymi do wykonania zamówienia, z których każdy posiada wykształcenie wyższe II stopnia oraz każdy w okresie ostatnich trzech lat przed datą otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu, prowadził szkolenia obejmujące łącznie co najmniej 100 godzin dydaktycznych, odpowiadające tematyce z zakresu zamówień publicznych, a nadto z których co najmniej jeden w okresie ostatnich trzech lat przed datą otwarcia ofert prowadził minimum 2 szkolenia, z tematyki objętej zamówieniem niniejszej części, na rzecz wyłącznie pracowników instytucji systemu absorpcji Funduszy Unii Europejskiej na poziomie Regionalnego Programu Operacyjnego lub komponentu regionalnego PO KL (tj. Instytucji Zarządzającej i/lub Instytucji Pośredniczących wszystkich stopni i/lub Instytucji Certyfikującej, i/lub Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji) oraz posiadający w swoim dorobku nie mniej jak 1 publikację z zakresu zamówień publicznych (jako autor lub współautor), - dla części II zamówienia: dysponuje co najmniej jednym trenerem zdolnym do wykonania zamówienia, który posiada co najmniej wyższe wykształcenie II stopnia oraz w okresie ostatnich trzech lat przed datą otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu, prowadził szkolenia obejmujące łącznie co najmniej 100 godzin dydaktycznych odpowiadające tematyce z zakresu rozliczania projektów w ramach PO KL, z których co najmniej 3 szkolenia wyłącznie na rzecz pracowników co najmniej dwóch różnych instytucji systemu absorpcji Funduszy Unii Europejskiej na poziomie Regionalnego Programu Operacyjnego lub komponentu regionalnego PO KL (tj. Instytucji Zarządzającej i/lub Instytucji Pośredniczących wszystkich stopni i/lub Instytucji Certyfikującej, i/lub Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji); - dla części III zamówienia: dysponuje co najmniej jednym trenerem zdolnym do wykonania zamówienia, który posiada wyższe wykształcenie II stopnia oraz w okresie ostatnich trzech lat przed datą otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu, prowadził szkolenia obejmujące łącznie co najmniej 100 godzin dydaktycznych, odpowiadające którejkolwiek z tematyki wskazanej w opisie szczegółowym części III przedmiotu zamówienia, z czego co najmniej 3 szkolenia na rzecz wyłącznie pracowników instytucji systemu absorpcji Funduszy Unii Europejskiej na poziomie Regionalnego Programu Operacyjnego lub komponentu regionalnego PO KL (tj. Instytucji Zarządzającej i/lub Instytucji Pośredniczących wszystkich stopni i/lub Instytucji Certyfikującej, i/lub Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji); - dla części IV zamówienia: dysponuje co najmniej dwoma trenerami zdolnymi do wykonania zamówienia, z których każdy posiada wyższe wykształcenie II stopnia oraz każdy w okresie ostatnich trzech lat przed datą otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu, prowadził szkolenia obejmujące łącznie co najmniej 100 godzin dydaktycznych, odpowiadające tematyce z zakresu pomocy publicznej w ramach funduszy unijnych oraz z których jeden w okresie ostatnich trzech lat przed datą otwarcia ofert prowadził minimum 3 szkolenia, z którejkolwiek tematyki wskazanej w opisie szczegółowym części IV przedmiotu zamówienia na rzecz wyłącznie pracowników instytucji systemu absorpcji Funduszy Unii Europejskiej na poziomie Regionalnego Programu Operacyjnego lub komponentu regionalnego PO KL (tj. Instytucji Zarządzającej i/lub Instytucji Pośredniczących wszystkich stopni i/lub Instytucji Certyfikującej, i/lub Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji) oraz posiadający w swoim dorobku nie mniej jak 1 publikację z zakresu pomocy publicznej; - dla części V zamówienia dysponuje co najmniej dwoma trenerami zdolnymi do wykonania zamówienia, z których każdy posiada wyższe wykształcenie II stopnia oraz każdy w okresie ostatnich trzech lat przed datą otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu, prowadził szkolenia obejmujące co najmniej 100 godzin dydaktycznych, odpowiadające tematyce z zakresu narzędzi informatycznych Pakietu Microsoft Office 2007 oraz z których jeden jeden w okresie ostatnich trzech lat przed datą otwarcia ofert prowadził minimum 3 szkolenia, z tematyki objętej zamówieniem niniejszej części, na rzecz wyłącznie pracowników instytucji systemu absorpcji Funduszy Unii Europejskiej na poziomie Regionalnego Programu Operacyjnego lub komponentu regionalnego PO KL (tj. Instytucji Zarządzającej i/lub Instytucji Pośredniczących wszystkich stopni i/lub Instytucji Certyfikującej, i/lub Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji); - dla części VI zamówienia dysponują co najmniej jednym trenerem zdolnym do wykonania zamówienia, który posiada wyższe wykształcenie II stopnia oraz w okresie ostatnich trzech lat przed datą otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu, prowadził szkolenia obejmujące łącznie co najmniej 100 godzin dydaktycznych, odpowiadające którejkolwiek z tematyki wskazanej w opisie szczegółowym części VI przedmiotu zamówienia, z których co najmniej 3 szkolenia wyłącznie dla pracowników instytucji systemu absorpcji Funduszy Unii Europejskiej na poziomie Regionalnego Programu Operacyjnego lub komponentu regionalnego PO KL (tj. Instytucji Zarządzającej i/lub Instytucji Pośredniczących wszystkich stopni i/lub Instytucji Certyfikującej, i/lub Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w Rozdziale 6 SIWZ - zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie do oferty dołączają pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 Ustawy, które zawiera m.in.: nazwy i adresy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, nazwę i adres pełnomocnika, zakres pełnomocnictwa, datę udzielenia pełnomocnictwa oraz podpisy wykonawców - zgodnie z zasadami reprezentacji. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi udokumentować, iż nie zachodzi żadna z przesłanek wykluczenia Wykonawcy. Warunki udziału w postępowaniu będą oceniane łącznie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 Ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach: przedłużającej się procedury wyboru najkorzystniejszej oferty - dopuszcza się przesunięcie przewidywanego terminu realizacji szkoleń o czas opóźnienia zawarcia umowy, przedłużającej się rekrutacji uczestników szkoleń - dopuszcza się zmianę przewidywanych terminów realizacji szkoleń (w tym poszczególnych kursów), złożenia odwołania - dopuszcza się przesunięcie przewidywanego terminu realizacji szkoleń, ustawowej zmiany podatku VAT - dopuszcza się zmianę ceny stosownie do zmiany stawki VAT, rozwiązania lub zmiany treści umowy wiążącej Zamawiającego z jego kontrahentem dopuszcza się wówczas wcześniejsze rozwiązanie umowy bądź też jej zmianę adekwatną do zmian w umowie. Zamawiający dopuszcza również zmianę aspektów technicznych współpracy celem zwiększenia jej efektywności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)Adres
strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja
istotnych warunków zamówienia:www.armsa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod
adresem:Agencja
Rozwoju Mazowsza S.A, ul. Brechta 3, 03-472 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:05.04.2013 godzina 09:00, miejsce: Agencja Rozwoju Mazowsza S.A, ul. Brechta 3, 03-472 Warszawa, (sekretariat - 3 piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr:1NAZWA:Prawo zamówień publicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Przedmiotem pierwszej części zamówienia jest przygotowanie i realizacja 3 tematów szkoleń z zakresu Prawo zamówień publicznych w kontekście projektów unijnych. Szczegóły określa załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 15.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert:cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Potencjał kadrowy - 20
CZĘŚĆ Nr:2NAZWA:Rozliczanie projektów w ramach PO KL.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Przedmiotem drugiej części zamówienia jest przygotowanie i realizacja 1 tematu/ szkolenia z zakresu: Rozliczanie projektów w ramach PO KL. Szczegóły określa załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 15.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert:cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Potencjał kadrowy - 20
CZĘŚĆ Nr:3NAZWA:Finansowo-księgowe (prawne) aspekty realizacji projektów z funduszy unijnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Przedmiotem trzeciej części zamówienia jest przygotowanie i realizacja 5 tematów/ szkoleń z zakresu Finansowo-księgowe (prawne) aspekty realizacji projektów z funduszy unijnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 15.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert:cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Potencjał kadrowy - 20
CZĘŚĆ Nr:4NAZWA:Pomoc publiczna w kontekście realizacji projektów unijnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Przedmiotem czwartej części zamówienia jest przygotowanie i realizacja 5 tematów/szkoleń z zakresu pomocy publicznej w kontekście realizacji projektów unijnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 15.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert:cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Potencjał kadrowy - 20
CZĘŚĆ Nr:5NAZWA:Narzędzia informatyczne: Pakiet Microsoft Office 2007.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Przedmiotem piątej części zamówienia jest przygotowanie i realizacja 3 tematów/szkoleń z zakresu Narzędzi informatycznych: Pakiet Microsoft Office 2007.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 15.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert:cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Potencjał kadrowy - 20
CZĘŚĆ Nr:6NAZWA:Praktyczne aspekty realizacji projektów z funduszy unijnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Przedmiotem siódmej części zamówienia jest przygotowanie i realizacja 5 tematów szkoleń z zakresu: Praktyczne aspekty realizacji projektów z funduszy unijnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 15.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert:cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Potencjał kadrowy - 20
Załączniki do pobrania:
zal_1_2-13.doc
zal_2a_i_2g_2-13.doc
zal_3-5_2-13.doc
zal_6_2-13.doc
- Warszawa, 02.04.2013 r.
Znak sprawy: ARM/2/13
Do:
Zainteresowani wykonawcy
DOTYCZY: postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na usługi przeprowadzenia szkoleń.
Wyjaśnienie treści SIWZ
Zamawiający informuje, iż w ww. postępowaniu wpłynęły do Zamawiającego wnioski o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zawierający niżej wymienione pytania, na które Zamawiający, po myśli art. 38 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami) udzielił odpowiedzi zgodnie z niniejszym pismem:
Pytanie nr 1
W jaki sposób Zamawiający rozumie usługę udzielania konsultacji w drodze mailowej w ciągu 14 dni po zakończeniu szkolenia - na czym będzie polegać usługa konsultacji ( czy Zamawiający upoważni uczestników zajęć do zadawania prostych pytań czy też uczestnicy zajęć będą mogli przesyłać do konsultacji np. całą dokumentację przetargową)?
Odpowiedź: Konsultacje będą polegać na zadawaniu pytań przez uczestników wszystkich grup w okresie 14 dni od zakończenia danego szkolenia. Zamawiający nie przewiduje przesyłania przez uczestników do konsultacji całych dokumentacji przetargowych.
Pytanie nr 2
W jaki sposób usługa konsultacji po szkoleniu będzie miała wpływ na wypłacenie wynagrodzenia za przeprowadzone szkolenie - czy Wykonawca będzie mógł wystawić fakturę dopiero po terminie 14 dni od daty zakończenia szkolenia, czy też usługa konsultacji nie będzie miała wpływu na datę wystawnie faktury.
Odpowiedź: Wykonawca będzie mógł wystawić fakturę dopiero po upływie 14 dni od daty zakończenia szkolenia - po zapewnieniu uczestnikom szkoleń bezpłatnych konsultacji z trenerem.
Pytanie nr 3
W jaki sposób Wykonawca ma udowodnić Zamawiającemu przeprowadzenie wymaganej liczby godzin szkoleniowych przez wskazanego wykładowcę - czy Zamawiający dopuszcza formułę oświadczenia (w przypadku szkoleń otwartych)
Odpowiedź: Pytanie niezrozumiałe – brak odniesienia do konkretnej treści SIWZ, która budzi wątpliwości.
-
Warszawa, 03.04.2013 r.
Znak sprawy: ARM/2/13
Do:
Zainteresowani wykonawcy
DOTYCZY: postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na usługi przeprowadzenia szkoleń.
Wyjaśnienie treści SIWZ
Zamawiający informuje, iż w ww. postępowaniu wpłynęły do Zamawiającego wnioski o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zawierający niżej wymienione pytania, na które Zamawiający, po myśli art. 38 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami) udzielił odpowiedzi zgodnie z niniejszym pismem:
Pytanie nr 1
W Specyfikacji istotnych warunków zamówienia strona 3, punkt 5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW, podpunkt 1) Zamawiający określił następujące wymogi wobec Wykonawców dotyczących części I zamówienia:
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania i spełniają warunki, dotyczące: (…)
b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. o zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali (tj. rozpoczęli, przeprowadzili i zakończyli bądź rozpoczęli i są w trakcie realizacji):
- dla części I zamówienia: co najmniej 3 szkolenia z zakresu prawa zamówień publicznych w projektach finansowanych z Regionalnego Programu Operacyjnego (dalej RPO) wyłącznie na rzecz pracowników instytucji systemu absorpcji Funduszy Unii Europejskiej (tj. Instytucji Zarządzającej i/lub Instytucji Pośredniczących wszystkich stopni, i/lub Instytucji Certyfikującej, i/lub Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji)”
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.
- dla części I zamówienia: dysponują co najmniej dwoma trenerami zdolnymi do wykonania zamówienia, z których każdy posiada wykształcenie wyższe II stopnia oraz każdy w okresie ostatnich trzech lat przed datą otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu, prowadził szkolenia obejmujące łącznie co najmniej 100 godzin dydaktycznych, odpowiadające tematyce z zakresu zamówień publicznych, a nadto z których co najmniej jeden w okresie ostatnich trzech lat przed datą otwarcia ofert prowadził minimum 2 szkolenia, z tematyki objętej zamówieniem niniejszej części, na rzecz wyłącznie pracowników instytucji systemu absorpcji Funduszy Unii Europejskiej na poziomie Regionalnego Programu Operacyjnego lub komponentu regionalnego PO KL (tj. Instytucji Zarządzającej i/lub Instytucji Pośredniczących wszystkich stopni i/lub Instytucji Certyfikującej, i/lub Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji) oraz posiadający w swoim dorobku nie mniej jak 1 publikację z zakresu zamówień publicznych (jako autor lub współautor)
X posiada bogate doświadczenie w zakresie realizacji szkoleń zamkniętych z zakresu zamówień publicznych, jak również szkoleń dla podmiotów realizujących projekty unijne. Niestety jako firma szkoleniowa nie realizowaliśmy dotąd szkoleń z zakresu prawa zamówień publicznych w projektach finansowanych z Regionalnego Programu Operacyjnego. Tym niemniej jeden z prelegentów, którego moglibyśmy Państwu zaproponować jak najbardziej takie szkolenia prowadził. Zwracamy się wobec tego z pytaniem, czy Zamawiający dopuści ofertę, której Wykonawca w ramach spełnienia warunków posiadania wiedzy i doświadczenia przeprowadził w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert szkolenia z zakresu zamówień publicznych oraz szkolenia dla podmiotów realizujących projekty unijne, a nie realizował dotychczas szkoleń z zakresu prawa zamówień publicznych w projektach z Regionalnego Programu Operacyjnego ? Jeden z prelegentów posiada stosowne doświadczenie. W załączeniu przekazujemy listę szkoleń zrealizowanych przez X w ciągu ostatnich 3 lat dotyczących zamówień publicznych oraz szkoleń dla podmiotów realizujących projekty unijne.
Odpowiedź: Zamawiający informuje, że Wykonawca, który nie spełni warunku udziału określonego w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania. Tym samym Wykonawca, który przeprowadził szkolenia z zakresu zamówień publicznych oraz szkolenia dla podmiotów realizujących projekty unijne, a nie realizował dotychczas szkoleń z zakresu prawa zamówień publicznych w projektach z Regionalnego Programu Operacyjnego nie spełni warunku udziału w postępowaniu.
Warszawa, 17.04.2013 r.
Znak sprawy: ARM/02/13
Agencja Rozwoju Mazowsza S.A.
ul. Brechta 3
03-472 Warszawa
Do:
Wykonawcy, którzy złożyli oferty
Dotyczy: postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na „Usługi przeprowadzenia szkoleń”
ZAWIADOMIENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA
1. Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), dalej zwanej „ustawą”, Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu dokonano wyboru oferty najkorzystniejszej w ramach części I –VI zamówienia, za którą uznano:
a) w zakresie części I: ofertę złożoną przez Wykonawcę: Iwona Wierzgała, Monika Sacewicz Apexnet Centrum Szkoleń Administracji Publicznej s.c., Al. Jerozolimskie 181, 02-222 Warszawa. Oferta tego Wykonawcy otrzymała 80 punktów w kryterium oceny ofert Cena oraz 20 punktów w kryterium oceny ofert Potencjał kadrowy wykonawcy (łącznie 100 punktów). W zakresie tej części nie złożono więcej ofert.
b) w zakresie części II: ofertę złożoną przez Wykonawcę: Joanna Kica Studio Doradztwa Europejskiego, ul. Kochanowskiego 8A/49, 01-864 Warszawa. Oferta tego Wykonawcy otrzymała 80 punktów w kryterium oceny ofert Cena oraz 20 punktów w kryterium oceny ofert Potencjał kadrowy wykonawcy (łącznie 100 punktów). W zakresie tej części została również złożona oferta przez Wykonawcę Eurofinance Training sp. z o.o., ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa. Oferta tego Wykonawcy otrzymała 42,55 pkt w kryterium oceny ofert Cena oraz 20 punktów w kryterium oceny ofert Potencjał kadrowy wykonawcy (łącznie 62,55 punkta).
c) w zakresie części III: ofertę złożoną przez Wykonawcę: Wawrzyniec Stańczyk Audyt i Doradztwo Europejskie, ul. Grupy AK Północ 2/103, 00-713 Warszawa. Oferta tego Wykonawcy otrzymała 80 punktów w kryterium oceny ofert Cena oraz 20 punktów w kryterium oceny ofert Potencjał kadrowy wykonawcy (łącznie 100 punktów). W zakresie tej części została również złożona oferta przez Wykonawcę Jacek Paluch Centrum Szkoleń Doradztwa i Księgowości, ul. Otwarta 38a/12, 80-169 Gdańsk. Oferta tego Wykonawcy otrzymała 73,84 pkt w kryterium oceny ofert Cena oraz 20 punktów w kryterium oceny ofert Potencjał kadrowy wykonawcy (łącznie 93,84 punkta).
e) w zakresie części IV: ofertę złożoną przez Wykonawcę: Maciej Zasłona Instytut Spraw Gospodarczych, ul. Okrzei 2/2, 67-100 Nowa Sól. Oferta tego Wykonawcy otrzymała 80 punktów w kryterium oceny ofert Cena oraz 20 punktów w kryterium oceny ofert Potencjał kadrowy wykonawcy (łącznie 100 punktów). W zakresie tej części nie złożono więcej ofert.
g) w zakresie części V: ofertę złożoną przez Wykonawcę: OSI CompuTrain S.A., ul. Witwickiego 3/41, 03-980 Warszawa. Oferta tego Wykonawcy otrzymała 80 punktów w kryterium oceny ofert Cena oraz 20 punktów w kryterium oceny ofert Potencjał kadrowy wykonawcy (łącznie 100 punktów). W zakresie tej części nie złożono więcej ofert.
h) w zakresie części VI: ofertę złożoną przez Wykonawcę: Michał Rutkowski Grupa Regio, ul. Madalińskiego 42 lok. 106, 02-540 Warszawa. Oferta tego Wykonawcy otrzymała 80 punktów w kryterium oceny ofert Cena oraz 20 punktów w kryterium oceny ofert Potencjał kadrowy wykonawcy (łącznie 100 punktów). W zakresie tej części nie złożono więcej ofert.Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2013-04-17
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-04-17 15:07:05
- Liczba odsłon: 2169
- Historia dokumentu: