Warszawa, 14.10.2020 r.
Numer sprawy: ARM/04/2020
Do:
Wszyscy zainteresowani
dotyczy: postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na: Dostawę sprzętu fotograficznego do pracowni fotograficznej w ramach Projektu „Regionalna Platforma Informacyjna – Kultura na Mazowszu”;
ZAWIADOMIENIE O WYNIKACH POSTĘPOWANIA
(W TYM O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA W ZAKRESIE CZĘŚCI 2)
1. Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej zwanej „ustawą”, Zamawiający - Agencja Rozwoju Mazowsza S.A. - informuje, że w zakresie części 1 przedmiotowego postępowania dokonano wyboru jako najkorzystniejszej oferty wykonawcy:
MM Market Małgorzata Małecka
ul. Szałwiowa 51A, 03-167 Warszawa
Wybrana oferta w części 1 otrzymała najwyższą ilość punktów (78,40) w ramach obowiązujących w postępowaniu kryteriów oceny ofert (zgodnie z poniższym zestawieniem punktów uzyskanych w ramach poszczególnych kryteriów). W postępowaniu na cz. 1 złożono 3 oferty:
Nazwa (firma) i adres wykonawcy |
Cena |
Okres gwarancji |
Termin dostawy |
Łączna punktacja |
MM Market Małgorzata Małecka, ul. Szałwiowa 51A, 03-167 Warszawa |
53,40 pkt |
5 pkt (36 m-cy) |
20 pkt (30 dni) |
78,40 |
AMPQS Sp. z o.o. ul. Świeradowska 47, 02-662 Warszawa |
Oferta odrzucona |
|||
Proclub Sp. z o.o. Sp. k. ul. Żytnia 15, 01-014 Warszawa |
Oferta odrzucona |
2. Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania w zakresie części 2 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy, gdyż wszystkie złożone oferty (tj: oferta MM Market Małgorzata Małecka, ul. Szałwiowa 51A, 03-167 Warszawa oraz oferta Proclub Sp. z o.o. Sp. k., ul. Żytnia 15, 01-014 Warszawa) zostały odrzucone.
Warszawa, 2020-10-05
Sygnatura: ARM/04/2020
Dotyczy: Dostawa sprzętu fotograficznego do pracowni fotograficznej w ramach Projektu „Regionalna Platforma Informacyjna – Kultura na Mazowszu”
Informacja z otwarcia ofert
Na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, w związku z otwarciem
ofert w przedmiotowym postępowaniu, Zamawiający informuje, że:
W zakresie części 1 Aparaty cyfrowe z obiektywami i akcesoriami Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia 240 000 zł brutto.
W zakresie części 2 Wyposażenie dodatkowe Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia 55 000 zł brutto.
W postępowaniu złożono następujące oferty:
AMPQS Sp. z o.o.
ul. Świeradowska 47, 02-662 Warszawa
Nazwa kryterium |
Część 1 |
Część 2 |
Cena brutto |
211 330 zł |
|
Termin wykonania |
30 dni |
|
Okres gwarancji |
36 miesięcy |
|
Warunki płatności |
Zgodnie z SIWZ |
|
Proclub Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Żytnia 15, 01-014 Warszawa
Nazwa kryterium |
Część 1 |
Część 2 |
Cena brutto |
238 890,67 zł |
57 653,36 zł |
Termin wykonania |
59 dni |
59 dni |
Okres gwarancji |
24 miesiące |
24 miesiące |
Warunki płatności |
Zgodnie z SIWZ |
Zgodnie z SIWZ |
MM Market Małgorzata Małecka
ul. Szałwiowa 51A, 03-167 Warszawa
Nazwa kryterium |
Część 1 |
Część 2 |
Cena brutto |
236 160 zł |
54 120 zł |
Termin wykonania |
30 dni |
30 dni |
Okres gwarancji |
36 miesięcy |
36 miesięcy |
Warunki płatności |
Zgodnie z SIWZ |
Zgodnie z SIWZ |
Warszawa, 29.09.2020 r.
Numer sprawy: ARM/04/2020
Do:
Wszystkich zainteresowanych
dotyczy: postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na: Dostawę sprzętu fotograficznego do pracowni fotograficznej w ramach Projektu „Regionalna Platforma Informacyjna – Kultura na Mazowszu”
Wyjaśnienia I ZMIANA TREŚCI SIWZ
I. Na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej zwanej „ustawą Pzp”, Zamawiający - Agencja Rozwoju Mazowsza S.A. w Warszawie - informuje, iż otrzymał poniższe wnioski o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), na które udzielił następującej odpowiedzi:
1. Część 1 Pkt. 8
„Zestaw filtrów - zgodnych z wymaganymi średnicami obiektywów - gwarantujących ochronę i przedłużenie bezpiecznego użytkowania, holdery (x2) z adapterami do różnych średnic obiektywów:
1) Filtry ochronne (PROTECT) (po jednej sztuce do każdego obiektywu)
2) Filtry polaryzacyjne regulowane (po jednej sztuce do każdego obiektywu) Redukcja refleksów świetlnych, dzięki czemu można sfotografować prawdziwy obiekt, a nie złudzenie powodowane przez źródło światła. Poza tym filtr ma pozwalać pogłębić kolory i uwypuklić obiekty znajdujące się na zdjęciu.
3) Filtry szare regulowane o zmiennej gęstości (po jednej sztuce do każdego obiektywu) Jego rola polega na zmniejszeniu ilości światła, jaka wpada do obiektywu i nie wpływa przy tym na kolorystykę czy wygląd zdjęcia. Odcięcie pewnej ilości światła za pomocą filtra ma umożliwić pracę na niższych przysłonach niż sugerował to wcześniej światłomierz. Filtry pełne i połówkowe.”
Proszę o wyjaśnienie:
W jakich zakresach mają występować filtry pełne i połówkowe?
Odpowiedź:
- Filtry pełne szare nie regulowane w poniższych zakresach: ND2, ND4, ND8, ND 16
- Filtry pełne szare regulowane w zakresie: ND2-ND400
- Filtry połówkowe szare: ND4
2. Część 2 Pkt. 4
„Źródła światła - studyjnego z możliwością stosowania w pracach poza studiem stacjonarnym.
Wymagany zestaw:
a) Źródła światła w ilości 5 szt. - diody LED o wysokim współczynniku odwzorowania kolorów (CRI >95), pozbawione efektu migotania i możliwością regulacji temperatury barwowej w zakresie 3300- 5600 K.
Moc lampy - minimum 920-1060 lumenów będących odpowiednikiem mocy 75W, - 1500-2000 lumenów - z możliwością regulacji siły światła. Możliwość zasilania akumulatorowego - do pracy terenowej.”
Proszę o wyjaśnienie:
Które kryterium jest istotne? [Proszę o wyrażenie fotometrii w luksach (lx) w określonej odległości.]
„Moc lampy - minimum 920-1060 lumenów będących odpowiednikiem mocy 75W?”
Czy „1500-2000 lumenów - z możliwością regulacji siły światła” .
Temperatura barwowa światła czy mamy sugerować się zmienną 3300-5600°K,
czy współczynnikiem odwzorowania barw wyrażonym w CRI dla 5500°K.
Odpowiedź:
Zamawiający wymaga:
- 3 x lampa z diodami LED o wysokim współczynniku odwzorowania kolorów (CRI >95), pozbawione efektu migotania, dioda LED o mocy min .50W- maks. 80W (odpowiednik 500W-800W lampy halogenowej),
- 2 x lampa z diodami LED o wysokim współczynniku odwzorowania kolorów (CRI >95), pozbawione efektu migotania, dioda LED o mocy min .100W- maks. 150W (odpowiednik 1000W-1500W lampy halogenowej)
Do wszystkich lamp z diodami LED:
- temperatura barwowa wynosząca 5700K (±200K) lub regulacja pozwalająca na ustawienie temperatury barwowej wynoszącej 5700K (±200K)
- wymagane mocowanie systemowe do softboxów
„Możliwość zasilania akumulatorowego” – zasilanie z akumulatorów czy zasilacza sieciowego z akumulatorem, przy pięciu lampach to istotne.
Odpowiedź:
Lampy zasilane zasilaczem sieciowym (z możliwością podłączenia zasilacza sieciowego z wbudowanym akumulatorem sieciowym).
3. Część 2. Pkt. 7
„Stół obrotowy (obrotnica fotograficzna).do zdjęć 360° z synchronizacją automatyczną z aparatem fotograficznym do tworzenia „packshotów”, min. Średnica 30cm, maksymalny udźwig min. 60kg, w komplecie oprogramowanie sterujące do instalacji na komputerach PC”
Proszę o wyjaśnienie:
Jak należy rozumieć „Stół obrotowy (obrotnica fotograficzna)” - jako podest, czy jako stół do wykonywania zdjęć 360° z białym tłem?
Proszę o podanie wymiarów maksymalnych dla przewidywanych produktów do fotografowania wysokość, szerokość, długość.
Odpowiedź:
Podest obrotowy fotograficzny, nośność co najmniej 60 kg, średnica podstawy (talerza stalowego) co najmniej 30cm (z możliwością montażu podestów PCV, maksymalna średnica montowanych podestów co najmniej 60cm), obrót o 360 stopni, zasilanie sieciowe – obiekty o średnicy do 60cm, wysokości do 1m i wadze do 60kg
Warszawa dnia 22.09.2020
DSPT.261.1.3.2020.RJ
ARM/04/2020
Ogłoszenie o zamówieniu
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych na:
„Dostawę sprzętu fotograficznego do pracowni fotograficznej w
ramach Projektu „Regionalna Platforma Informacyjna – Kultura na Mazowszu”
Ogłoszenie:
ogloszenie_arm_04_2020.pdf
Dokumenty do pobrania:
1. siwz_-_pracownia_fotograficzna_.pdf
2. zalacznik_nr_2_siwz_-_opz_cenowy.pdf
3. zalaczniki_nr_1_4_5_do_siwz_.pdf
4. zalacznik_nr_3_siwz_-_wzor_umowy_.pdf
5. zalacznik_nr_2_siwz_-_opz_cenowy.docx
6. zalaczniki_nr_1_4_5_do_siwz_.docx
Klauzula informacyjna RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 2016 r., str. 1 z późn. zm.), dalej „RODO”,
informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agencja
Rozwoju Mazowsza S.A.
ul. Świętojerska 9, 00-236 Warszawa; - inspektorem ochrony danych osobowych w Agencji Rozwoju Mazowsza S.A. jest Pan Leszek Witczak, e-mail: iod@armsa.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:
„Dostawę sprzętu fotograficznego do pracowni fotograficznej w
ramach Projektu „Regionalna Platforma Informacyjna – Kultura na Mazowszu”,
znak sprawy: ARM/04/2020
prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego oraz w celu wykonania umowy zawartej w wyniku ww. postępowania;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych d) osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; - nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2020-10-14
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2020-10-14 15:53:11
- Liczba odsłon: 2664
- Historia dokumentu: