Warszawa, dnia 28 lipca 2021 r.
Znak sprawy: ARM/05/2021
Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 132 i następne ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm., dalej: Ustawa), pt. „Zakup usług serwisowych dla posiadanego przez Zamawiającego sprzętu Cisco” (ogłoszenie o zamówieniu nr 2021/S 115-302606 z dnia 2021-06-16).
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Zamawiający – Agencja Rozwoju Mazowsza S.A., działając na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.), zwanej dalej Ustawą, informuje o unieważnieniu prowadzonego przez niego w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 132 i następne Ustawy postępowania pt.„Zakup usług serwisowych dla posiadanego przez Zamawiającego sprzętu Cisco”, nr sprawy: ARM/05/2021.
Przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 Ustawy. Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 19 lipca 2021 r. do godz. 10:00, złożone zostały dwie oferty. Oferta numer 0025/ARM/05/2021 z ceną w wysokości 6.588.704,10 zł brutto oraz oferta nr 0030/ARM/052021 z ceną w
wysokości 7.495.128,00 zł brutto. Kwota, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia to 5.166.000,00 zł brutto. Z uwagi na fakt, że ceny obydwu ofert przewyższają kwotę dostępną Zamawiającemu na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia oraz że Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć tej kwoty nawet do kwoty zawartej w ofercie z najniższą ceną, konieczne jest unieważnienie przedmiotowego postępowania.
Zgodnie bowiem z powołaną podstawą prawną, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W powołanych wyżej okolicznościach, dalsze prowadzenie przedmiotowego postępowania jest nieuzasadnione i Zamawiający podjął decyzję o jego unieważnieniu z uwagi na spełnienie się ww. przesłanki ustawowej.
###
Warszawa, 19 lipca 2021 r.
Znak sprawy: ARM/05/21
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Dotyczy: Zakup usług serwisowych dla posiadanego przez Zamawiającego sprzętu Cisco
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla części Postępowanie: 5 166 000,00 zł brutto.
Zamawiający na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) przekazuje poniżej informacje z otwarcia ofert:
Zestawienie ofert złożonych w postępowaniu:
1. Nr oferty: 0025/ARM/05/2021
NTT Poland sp. z o.o.
ul. Sienna 73
00-833 Warszawa, Polska
Nazwa kryterium |
Wartość kryterium |
Cena |
6 588 704,10 PLN |
Termin zgłoszenia awarii i uszkodzeń |
6:00-22:00 |
2. Nr oferty: 0030/ARM/05/2021
Integrated Solutions Sp. z o.o.
ul. Kasprzaka 18/20
01-211 Warszawa, Polska
Nazwa kryterium |
Wartość kryterium |
Cena |
7 495 128,00 PLN |
Termin zgłoszenia awarii i uszkodzeń |
6:00-22:00 |
###
Warszawa, 7 lipca 2021 r.
Znak sprawy: ARM/05/21
ODPOWIEDZI NA PYTANIA ORAZ ZMIANA TREŚCI SWZ
Odpowiedzi 1
Odpowiedzi 2
Odpowiedzi 3
Załącznik 7 IPU po zmianie
SWZ po zmianie
###
Warszawa, 16 czerwca 2021 r.
Znak sprawy: ARM/05/21
Ogłoszenie o zamówieniu
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 132 Ustawy oraz aktów wykonawczych do niej, o wartości zamówienia równej progowi unijnemu lub większej.
Przedmiotem zamówienia jest zakup usług serwisowych dla posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania i sprzętu Cisco świadczonych przez producenta lub autoryzowanego partnera. Usługa ma być świadczona w dniach roboczych – 5 dni w tygodniu, w godzinach od 8.00 do 16.00, zgłoszenia serwisowe w godzinach od 8.00 do 16.00 lub 6.00 do 22.00 (w zależności od treści oferty wybranego Wykonawcy). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SWZ. Listę sprzętu zamawiającego podlegająca usługom serwisowych stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, dokumentów oraz oświadczeń, w tym oświadczenia składanego na formularzu JEDZ, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez system zapewniający obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, zwany dalej Systemem.
System jest dostępny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/armsa
Data przekazania ogłoszenia do publikacji do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej- 11.06.2021 r.
Ogłoszenie i dokumenty do pobrania poniżej:
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2021-06-16 00:00:00
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2021-07-28 14:58:36
- Liczba odsłon: 2556
- Historia dokumentu: