Wersja archiwalna 2021-12-15 11:08:00
Warszawa, 15 grudnia 2021 r.
Znak sprawy: ARM/20/2021
Ogłoszenie o zamówieniu
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 132 Ustawy oraz aktów wykonawczych do niej, o wartości zamówienia równej progowi unijnemu lub większej.
Przedmiotem zamówienia jest zakup oprogramowania do zarządzania i monitorowania posiadanych przez Zamawiającego urządzeń sieciowych Cisco służących obsłudze sieci telekomunikacyjnej szerokopasmowej wybudowanej w ramach projektu „Internet dla Mazowsza” wraz z usługami jego serwisowania świadczonymi w okresie 36 miesięcy od daty protokolarnego odbioru dostawy i instalacji. Usługa serwisowa ma być świadczona w zależności od oferty w dniach roboczych – 5 dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 16:00 lub 5 dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 22:00.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, dokumentów oraz oświadczeń, w tym oświadczenia składanego na formularzu JEDZ, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez system zapewniający obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, zwany dalej Systemem.
System jest dostępny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/armsa
Data przekazania ogłoszenia do publikacji do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej- 10.12.2021 r.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2021-12-15 00:00:00
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2021-12-15 11:08:00
- Liczba odsłon: 2057
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: