Wersja archiwalna 2011-01-28 11:30:34
Warszawa: Przetarg
nieograniczony na Dostawę wraz z montażem mebli biurowych stanowiących
wyposażenie biura projektu ITeraz Mazowsze II nr POKL.08.01.01-14-670 10 (część
A) oraz dostawę wraz z montażem mebli biurowych stanowiących wyposażenie biura
projektu systemowego Akademia Unijna III (część B).
Numer ogłoszenia: 10686 - 2011; data zamieszczenia: 21.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Mazowsza S.A. , ul. Smolna 12, 00-375 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 566 47 76, faks 0-22 843 83 31.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.armsa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa spółka kapitałowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na Dostawę wraz z montażem mebli biurowych stanowiących wyposażenie biura projektu ITeraz Mazowsze II nr POKL.08.01.01-14-670 10 (część A) oraz dostawę wraz z montażem mebli biurowych stanowiących wyposażenie biura projektu systemowego Akademia Unijna III (część B).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania jest: Część A) Dostawa wraz z montażem mebli biurowych stanowiących wyposażenie biura projektu ITeraz Mazowsze II nr POKL.08.01.01-14-670/10 Część A Postępowania obejmuje dostawę wraz montażem mebli biurowych do: 1. biura głównego Zamawiającego w Warszawie (dokładny adres wskaże Zamawiający po zawarciu umowy) o następujących parametrach technicznych: 7 sztuk biurek z kontenerem: biurko z kontenerem 3 szufladowym, blat na nodze prostej i skośnej o podwójnej średnicy, blat wykonany z płyty wiórowej laminowanej, blat o grubości 25 mm w kolorze ciemny orzech, stelaż biurka w kolorze grafit - struktura, kontener z zamkiem, wymiary biurka: (szer. gł. wys.): 160 (180) 80 75 cm, wymiary kontenera: (szer. gł. wys.): 43 54 63 cm 7 sztuk foteli czarnych skórzanych: fotel skórzany czarny wykończony chromowanymi elementami, szerokie siedlisko, wyprofilowane oparcie- oba w pełni regulowane, wykonany ze skóry, podłokietniki stałe, podstawa jezdna, pięcioramienna z kółkami jezdnymi, wymiary: 54 x 80 x 56 x 54 cm 7 sztuk szaf aktowych: szafy aktowe z zamkiem patentowym., wieńce górne szaf wykonane z płyty melaminowanej o grubości 28 mm, szafy w kolorze ciemny orzech, krawędzie zabezpieczone trwałym obrzeżem PVC grubości 2mm w kolorze płyty, półki mocowane za pomocą złączy zabezpieczających przed wysunięciem, uchwyty metalowe satynowane, rozmiar ( wysokość szerokość długość ): 183 cm 38 cm 80cm 5 krzeseł: miękkie, tapicerowane siedzisko i oparcie, drewniane nakładki podłokietników w kolorze ciemny orzech, ramy krzesła chromowane, obicia o kolorze sztucznej skóry beżowy, rozmiary: ( wysokość szerokość głębokość ): 87 cm 60 cm 55 cm, waga: 8 kg 12 sztuk krzeseł konferencyjnych: krzesła wykonane ze skóry ekologicznej, krzesła w kolorze beżu, podłokietniki w odcieniu drewna, przytwierdzone do chromowanego stelaża utrzymującego całość w stabilnym ustawieniu, wymiary siedziska 50 x 51, wysokość oparcia 62 cm, wysokość siedziska 45 cm 1 stół konferencyjny: wymiary: szerokość: 138 cm długość: 264 cm, stół konferencyjny dla 10 osób w kolorze ciemny orzech, stół o budowie modułowa, możliwość wydłużenia, blat stołu - płyta melaminowana o grubości 25 mm, oklejona taśma PCV o grubości 2 mm, nogi stołu - metalowy profil kwadratowy o wymiarach 100 x 100 m, kolor metalik 7 sztuk komód: elementy wykonane z płyty laminat w kolorze ciemny orzech, płyta laminat - grubość 18mm, prowadnice - rolkowe, uchwyty i nóżki - plastikowe, wyposażenie opcjonalne - zamek, wymiary ( wysokość szerokość głębokość): 88cm 60cm 36 cm. 1 komoda: elementy wykonane są z płyty laminat w kolorze ciemny orzech, płyta laminat - grubość 18mm, uchwyty i nóżki - plastikowe, komoda wyposażona 3 półki, wyposażenie opcjonalne - zamek, wymiary ( wysokość szerokość głębokość): 113 cm 80 cm 36 cm. 1 szafa pancerna: szafa metalowa wzmocniona, zamki: F90- meblowy, kolor: szara, szafa wyposażona w 4 półki, wymiary ( wysokość szerokość głębokość ): 195 cm 100 cm 43,5 c waga: 50 kg 1 szafa pancerna: szafa metalowa atestowana, zamki: K- kluczowy, kolor: szara, szafa wyposażona w 3 półki, wymiary ( wysokość szerokość głębokość ):150 cm 70 cm 50 cm, waga: 45 kg 1 sztuka stolików pod urządzenia: blat wykonany z płyty laminowanej, wymiary ( wysokość szerokość głębokość ): 51 cm 100 cm 61 cm, Kolor: ciemny orzech mała owalna z półką na gazety lub inne drobiazgi. 5 sztuk wieszaków: rozmiar ( wysokość szerokość ): 187 cm 62 cm, masa: 4.88 kg, kolor: czarny, wieszak wykonany z metalowych rur, z chromowanym pierścieniem i plastikową podstawką pod parasole. 5 sztuk koszy na śmieci: kosz na śmieci o pojemności 3L stal mat, wysokość 26 cm, średnica 17 cm 7 sztuk lamp: wymiary ( wysokość szerokość długość ): 13 cm 15 cm 56 cm waga: 1,8kg kolor: srebrny transformator tradycyjny, zabudowany 50 60 Hz. 2. biur regionalnych Zamawiającego w Radomiu, Siedlcach, Ciechanowie, Ostrołęce i Płocku na adresy wskazane przez Zamawiającego o następujących parametrach technicznych: 5 sztuk biurek z kontenerem: biurko z kontenerem 3 szufladowym, blat na nodze prostej i skośnej o podwójnej średnicy, blat wykonany z płyty wiórowej laminowanej, blat o grubości 25 mm w kolorze ciemny orzech, stelaż biurka w kolorze grafit - struktura, kontener z zamkiem, wymiary biurka: (szer. gł. wys.): 160 (180) 80 75 cm, wymiary kontenera: (szer. gł. wys.): 43 54 63 cm 5 sztuk foteli czarnych skórzanych: fotel skórzany czarny wykończony chromowanymi elementami, szerokie siedlisko, wyprofilowane oparcie- oba w pełni regulowane, wykonany ze skóry, podłokietniki stałe, podstawa jezdna, pięcioramienna z kółkami jezdnymi, wymiary: 54 x 80 x 56 x 54 cm 5 sztuk szaf aktowych: szafy aktowe z zamkiem patentowym., wieńce górne szaf wykonane z płyty melaminowanej o grubości 28 mm, szafy w kolorze ciemny orzech, krawędzie zabezpieczone trwałym obrzeżem PVC grubości 2mm w kolorze płyty, półki mocowane za pomocą złączy zabezpieczających przed wysunięciem, uchwyty metalowe satynowane, rozmiar ( wysokość szerokość długość ): 183 cm 38 cm 80cm 5 stołów konferencyjnych: stół wykonany z płyty mdf, kolor stołu ciemny orzech, wykończenie dodatkowe oklejką PCV o grubości 2 mm, chroniąca przed uderzeniami w tym samym kolorze, rozmiar ( wysokość szerokość głębokość ): 76 cm 240 cm 110 cm 30 sztuk krzeseł konferencyjnych: krzesła wykonane ze skóry ekologicznej, krzesła w kolorze beżu, podłokietniki w odcieniu drewna, przytwierdzone do chromowanego stelaża utrzymującego całość w stabilnym ustawieniu, wymiary siedziska 50 x 51, wysokość oparcia 62 cm, wysokość siedziska 45 cm 5 sztuk komód: elementy wykonane z płyty laminat w kolorze ciemny orzech, płyta laminat - grubość 18mm, prowadnice - rolkowe, uchwyty i nóżki - plastikowe, wyposażenie opcjonalne - zamek, wymiary ( wysokość szerokość głębokość): 88cm 60cm 36 cm. 5 sztuk komód: elementy wykonane z płyty laminat w kolorze ciemny orzech, płyta laminat - grubość 18mm, uchwyty i nóżki - plastikowe, komoda wyposażona w 3 półki, wyposażenie opcjonalne - zamek, wymiary ( wysokość szerokość głębokość): 113cm 80cm 36 cm. 5 sztuk szaf pancernych: szafa metalowa atestowana, zamki: K- kluczowy, kolor: szara, szafa wyposażona w 3 półki, wymiary ( wysokość szerokość głębokość ):150 cm 70 cm 50 cm, waga: 45 kg 5 sztuk stoliczków pod urządzenia: blat wykonany z płyty laminowanej, wymiary ( wysokość szerokość głębokość ): 51 cm 100 cm 61 cm, Kolor: ciemny orzech mała owalna z półką na gazety lub inne drobiazgi. 10 sztuk wieszaków: rozmiar ( wysokość szerokość ): 187 cm 62 cm, masa: 4.88 kg, kolor: czarny, wieszak wykonany z metalowych rur, z chromowanym pierścieniem i plastikową podstawką pod parasole. 10 sztuk koszy na śmieci: kosz na śmieci 3L stal mat, wysokość 26 cm, średnica 17 cm 5 sztuk lamp: wymiary ( wysokość szerokość długość ): 13 cm 15 cm 56 cm waga: 1,8kg kolor: srebrny transformator tradycyjny, zabudowany 50 60 Hz. Część B) Dostawa wraz z montażem mebli biurowych stanowiących wyposażenie biura projektu systemowego Akademia Unijna III (część B). Część B Postępowania obejmuje dostawę wraz montażem mebli biurowych do: 1. biura głównego Zamawiającego w Warszawie (dokładny adres wskaże Zamawiający po zawarciu umowy) o następujących parametrach technicznych: 5 sztuk biurek z kontenerem: biurko z kontenerem 3 szufladowym, blat na nodze prostej i skośnej o podwójnej średnicy, blat wykonany z płyty wiórowej laminowanej, blat o grubości 25 mm w kolorze ciemny orzech, stelaż biurka w kolorze grafit - struktura, kontener z zamkiem, wymiary biurka: (szer. gł. wys.): 160 (180) 80 75 cm, wymiary kontenera: (szer. gł. wys.): 43 54 63 cm 5 sztuk foteli czarnych skórzanych: fotel skórzany czarny wykończony chromowanymi elementami, szerokie siedlisko, wyprofilowane oparcie- oba w pełni regulowane, wykonany ze skóry, podłokietniki stałe, podstawa jezdna, pięcioramienna z kółkami jezdnymi, wymiary: 54 x 80 x 56 x 54 cm 6 sztuk szaf aktowych: szafy aktowe z zamkiem patentowym., wieńce górne szaf wykonane z płyty melaminowanej o grubości 28 mm, szafy w kolorze ciemny orzech, krawędzie zabezpieczone trwałym obrzeżem PVC grubości 2mm w kolorze płyty, półki mocowane za pomocą złączy zabezpieczających przed wysunięciem, uchwyty metalowe satynowane, rozmiar ( wysokość szerokość długość ): 183 cm 38 cm 80cm 6 krzeseł: miękkie, tapicerowane siedzisko i oparcie, drewniane nakładki podłokietników w kolorze ciemny orzech, ramy krzesła chromowane, obicia o kolorze sztucznej skóry beżowy, rozmiary: ( wysokość szerokość głębokość ): 87 cm 60 cm 55 cm, waga: 8 kg 10 sztuk krzeseł konferencyjnych: krzesła wykonane ze skóry ekologicznej, krzesła w kolorze beżu, podłokietniki w odcieniu drewna, przytwierdzone do chromowanego stelaża utrzymującego całość w stabilnym ustawieniu, wymiary siedziska 50 x 51, wysokość oparcia 62 cm, wysokość siedziska 45 cm 1 stół konferencyjny: wymiary: szerokość: 138 cm długość: 264 cm, stół konferencyjny dla 10 osób w kolorze ciemny orzech, stół o budowie modułowa, możliwość wydłużenia, blat stołu - płyta melaminowana o grubości 25 mm, oklejona taśma PCV o grubości 2 mm, nogi stołu - metalowy profil kwadratowy o wymiarach 100 x 100 m, kolor metalik 3 sztuki komód: elementy wykonane z płyty laminat w kolorze ciemny orzech, płyta laminat - grubość 18mm, prowadnice - rolkowe, uchwyty i nóżki - plastikowe, wyposażenie opcjonalne - zamek, wymiary ( wysokość szerokość głębokość): 88cm 60cm 36 cm. 1 szafa pancerna: szafa metalowa wzmocniona, zamki: F90- meblowy, kolor: szara, szafa wyposażona w 4 półki, wymiary ( wysokość szerokość głębokość ): 195 cm 100 cm 43,5 cm, waga: 50 kg 1 sztuka stoliczków pod urządzenia: blat wykonany z płyty laminowanej, wymiary ( wysokość szerokość głębokość ): 51 cm 100 cm 61 cm, Kolor: ciemny orzech mała owalna z półką na gazety lub inne drobiazgi. 5 sztuk wieszaków: rozmiar ( wysokość szerokość ): 187 cm 62 cm, masa: 4.88 kg, kolor: czarny, wieszak wykonany z metalowych rur, z chromowanym pierścieniem i plastikową podstawką pod parasole. 5 sztuk koszy na śmieci: kosz na śmieci 3L stal matowa, wysokość 26 cm, średnica 17 cm 5 sztuk lamp: wymiary ( wysokość / szerokość długość ): 13 cm 15 cm 56 cm waga: 1,8kg kolor: srebrny mat transformator tradycyjny, zabudowany 50 - 60 Hz. 2. biur regionalnych Zamawiającego w Radomiu, Siedlcach, Ciechanowie, Ostrołęce i Płocku na adresy wskazane przez Zamawiającego o następujących parametrach technicznych: 5 sztuk biurek z kontenerem: biurko z kontenerem 3 szufladowym, blat na nodze prostej i skośnej o podwójnej średnicy, blat wykonany z płyty wiórowej laminowanej, blat o grubości 25 mm w kolorze ciemny orzech, stelaż biurka w kolorze grafit - struktura, kontener z zamkiem, wymiary biurka: (szer. gł. wys.): 160 (180) 80 75 cm, wymiary kontenera: (szer. gł. wys.): 43 54 63 cm 5 sztuk foteli czarnych skórzanych: fotel skórzany czarny wykończony chromowanymi elementami, szerokie siedlisko, wyprofilowane oparcie- oba w pełni regulowane, wykonany ze skóry, podłokietniki stałe, podstawa jezdna, pięcioramienna z kółkami jezdnymi, wymiary: 54 x 80 x 56 x 54 cm 10 sztuk szaf aktowych: szafy aktowe z zamkiem patentowym., wieńce górne szaf wykonane z płyty melaminowanej o grubości 28 mm, szafy w kolorze ciemny orzech, krawędzie zabezpieczone trwałym obrzeżem PVC grubości 2mm w kolorze płyty, półki mocowane za pomocą złączy zabezpieczających przed wysunięciem, uchwyty metalowe satynowane, rozmiar ( wysokość szerokość długość ): 183 cm 38 cm 80cm 30 krzeseł: miękkie, tapicerowane siedzisko i oparcie, drewniane nakładki podłokietników w kolorze ciemny orzech, ramy krzesła chromowane, obicia o kolorze sztucznej skóry beżowy, rozmiary: ( wysokość szerokość głębokość ): 87 cm 60 cm 55 cm, waga: 8 kg 5 sztuk stołów konferencyjnych: stół wykonany z płyty mdf, kolor stołu ciemny orzech, wykończenie dodatkowe oklejką PCV o grubości 2 mm, chroniąca przed uderzeniami w tym samym kolorze, rozmiar ( wysokość szerokość głębokość ): 76 cm 240 cm 110 cm 5 sztuk komód: elementy wykonane z płyty laminat w kolorze ciemny orzech, płyta laminat - grubość 18mm, prowadnice - rolkowe, uchwyty i nóżki - plastikowe, wyposażenie opcjonalne - zamek, wymiary ( wysokość szerokość głębokość): 88cm 60cm 36 cm. 5 sztuk stoliczków pod urządzenia: blat wykonany z płyty laminowanej, wymiary ( wysokość szerokość głębokość ): 51 cm 100 cm 61 cm, Kolor: ciemny orzech mała owalna z półką na gazety lub inne drobiazgi. 5 sztuk wieszaków: rozmiar ( wysokość szerokość ): 187 cm 62 cm, masa: 4.88 kg, kolor: czarny, wieszak wykonany z metalowych rur, z chromowanym pierścieniem i plastikową podstawką pod parasole. 5 sztuk koszy na śmieci: kosz na śmieci 3L stal matowa, wysokość 26 cm, średnica 17 cm 5 sztuk lamp: wymiary ( wysokość szerokość długość ): 13 cm 15 cm 56 cm waga: 1,8kg kolor: srebrny mat transformator tradycyjny, zabudowany 50 -60 Hz. 3.2. Wymagania wspólne dotyczące przedmiotu Zamówienia dla Części A i Części B 1. Wszystkie meble muszą być fabrycznie nowe w jednolitej tonacji kolorystycznej. 2. Materiały i surowce użyte do produkcji mebli i krzeseł winny być wysokiej jakości i trwałości - zgodnie z wymogami Polskich Norm i muszą spełniać warunki określone w odpowiednich przepisach BHP i p. poż. 3. Meble powinny być na stopkach umożliwiających ich poziomowanie w zakresie co najmniej 15 mm o ile w pkt 3.1. SIWZ nie określono inaczej. 4. Gwarancja na meble minimum 24 miesiące od daty odbioru. 5. Dostawa przedmiotu zamówienia obejmuje: a) dostawę do miejsca wyznaczonego przez przedstawiciela Zamawiającego; b) montaż; c) ustawienie w pomieszczeniach wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.12.00-7, 36.12.11.00-6, 36.11.14.20-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 500 PLN (trzy tysiące pięćset złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, c) z tym zastrzeżeniem, że poręczenie z kasy musi być poręczeniem pieniężnym; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: PKO BP 60 1020 1097 0000 7902 0115 6553 z dopiskiem wadium - przetarg nieograniczony dostawa mebli), 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę. 5. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Ustawy. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 4 a i ust. 5 Ustawy.
III.2) ZALICZKI
· Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w Rozdziale 6 SIWZ - zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie - w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert wykonali należycie co najmniej 3 dostawy polegające na dostawie mebli biurowych, każda o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto; Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w Rozdziale 6 SIWZ - zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o NIE DOTYCZY
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o NIE DOTYCZY
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w Rozdziale 6 SIWZ - zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
· aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeśli oferta składana jest przez osoby inne niż uprawnione do reprezentacji wykonawcy na podstawie postanowień zawartych w statutach, umowach lub innych aktach prawnych regulujących sprawy związane z reprezentacją Wykonawcy, w tym z możliwością zaciągania w imieniu Wykonawcy zobowiązań majątkowych, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające zakres czynności jakie w imieniu dającego pełnomocnictwo może wykonywać pełnomocnik w prowadzonym postępowaniu. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 Ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach: a) przedłużającej się procedury wyboru najkorzystniejszej oferty - dopuszcza się przesunięcie terminu realizacji Zamówienia o okres opóźnienia Zamawiającego w wyborze oferty Wykonawcy, b) złożenia odwołania - dopuszcza się przesunięcie terminu realizacji Zamówienia o okres związany z rozpoznaniem odwołania, c) zmianę innych postanowień umowy związanych z postępem Projektu, o ile zmiany te nie są niekorzystne dla Zamawiającego, każdorazowo adekwatnie do zmian wynikających z założeń Projektu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres
strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.armsa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rozwoju Mazowsza S.A. ul.
Smolna 12 00-375 Warszawa..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2011 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Agencja Rozwoju Mazowsza S.A, ul. Smolna 12, 00-375 Warszawa, (sekretariat - 4 piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków UE w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przetarg nieograniczony na dostawę wraz z montażem mebli biurowych stanowiących wyposażenie biura projektu ITeraz Mazowsze II nr POKL.08.01.01-14-670na10 (część A).
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z montażem mebli biurowych stanowiących wyposażenie biura projektu ITeraz Mazowsze II nr POKL.08.01.01-14-670na10 - szczegóły określa Rozdział 3 SIWZ.
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.12.00-7, 36.12.11.00-6, 36.11.14.20-2.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przetarg nieograniczony na dostawę wraz z montażem mebli biurowych stanowiących wyposażenie biura projektu systemowego Akademia Unijna III (część B)..
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z montażem mebli biurowych stanowiących wyposażenie biura projektu systemowego Akademia Unijna III (część B) - szczegóły określa SIWZ.
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.12.00-7, 36.12.11.00-6, 36.11.14.20-2.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Załączniki:
meble_dla_itm_i_au_strona_www__siwz_ost_21.01.11.doc
meble_zalacznik_nr_1__formularz_ofertowy-21.01.11.doc
meble_dla_itm_i_au_zalaczniki_3-5_do_siwz.doc
zalacznik_nr_5a_istotne_postanowienia_umowy21.01.11.doc
zalacznik_nr_5b_istotne_postanowienia_umowy21.01.11.doc
Pytania i odpowiedzi:
Pytanie z dnia 24 stycznia 2011r
Proszę o wyjaśnienie czy pojęcie " oferta częściowa" oznacza , że możemy złożyć ofertę np. tylko na meble wykonane z płyt wiórowych(bez krzeseł, szaf pancernych, lamp itp.). Pytanie wynika z faktu, iż w przypadku pozostałych mebli bylibyśmy tylko pośrednikiem (nie konkurencyjni cenowo), a tak jesteśmy bezpośrednim producentem.
Odpowiedź:
Pojęcie oferta częściowa oznacza, że Wykonawca może złożyć ofertę na całość przedmiotu zamówienia określonego w części A lub/i części B. Wykonawca nie musi składać ofert na obydwie części przedmiotu zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na wybrane (nie wszystkie) meble wchodzące w skład Części A lub/i B przedmiotu zamówienia.
Pytania i odpowiedzi c. d.
1. Opis biurek nie jest wystarczająco precyzyjny " blat na nodze prostej i skośnej o podwójnej średnicy". Jakie są średnice nóg w stelażu biurka? Konieczny jest również schematyczny szkic stelaża. Proszę podać dokładną szerokość stołów, określenie 180/160 nie jest precyzyjne.
Odp. blat na nodze prostej i skośnej o podwójnej średnicy (tył biurek na nogach prostych, natomiast nogi przednie skośne w stronę siedzącego).
Średnica nóg w stelażu od 3 do 5 cm.
Szkicu stelaża Zamawiający nie posiada.
Wymiary biurka: (szer. / dł. / wys.) 160/80/75 cm.
2. Stół konferencyjny - 5 szt. W opisie blat ma być wykonany z płyty mdf. Jeśli tak
to nie jest ona wykończona obrzeżem PCV, stosowane w przypadku blatów wykonanych
z płyty meblowej pokrytej melaminą. Proszę podać grubość blatu?
Odp. Stół konferencyjny wykonany z płyty mdf. Łączna grubość blatu 4 cm.
3. Prosimy o sprawdzenie, czy prawidłowo zostały podane grubości blatów i wieńców.
Najczęściej dla mebli z tego samego systemu blaty biurek maja taką samą grubość jak
wieńce szaf i szafek. W Państwa opisie blaty biurek mają gr. 25 mm, wieńce szaf 28 mm,
a komody w całości wykonane z płyty o 18 mm.?
Odp. Zamawiający dopuszcza tolerancję na grubość blatów i wieńców - 18 mm - 28 mm, zastrzeżeniem, że grubości muszą być jednakowej wielkości we wszystkich meblach tj. szafach, biurkach i komodach.
4. Stół konferencyjny - 1 szt, modułowy, nogi o przekroju 100x100 m (?) rozumiem, że mm. Czy rzeczywiści są to prawidłowe wymiary?. Jeśli stół ma się składać z modułów, to w przypadku 2 modułów (każdy o szer 132 cm) nogi zajmują 40 cm, a odległość między nogami ok.120 cm może być za mała, aby była możliwość wsunięcia krzeseł konferencyjnych pod stół.
Odp. 100x100 mm.
Stół ma budowę modułową, składający się z modułów (części), w taki sposób aby wymiary całkowite stołu zostały zachowane oraz aby była możliwość wsunięcia krzeseł.
5. Proszę podać informację, czy można przyjąć tolerancję wymiarów na szafę pancerna
oraz szafę aktową do 15??
Odp. Zamawiający dopuszcza tolerancję wymiarów do 15 % na wszystkie meble biurowe.
6. Czy biurka są proste czy narożne??
Odp. Wszystkie biurka maja kształt prosty.
7. Czy kontenerek do biurka jest mobilny/ na kółkach czy stacjonarny?
Odp. Kontenerki do biurek mają być na kółkach / mobilne.
8. Czy Zamawiający dopuszcza zastosowanie profilu 80x80 do stołów konferencyjnych, 100x100 nie istnieje.
Odp. Zamawiający dopuszcza zastosowanie profilu 80x80 mm. do stołów konferencyjnych
9. Czy o podanie ilości szuflad w komodzie?
Ile szuflad powinna zawierać komoda?
Odp. W komodach o wymiarach 113cm/80cm/36cm Zamawiający przewiduje liczbę szuflad od 3 do 5.
W komodach o wymiarach 88cm/60cm/36cm Zamawiający przewiduje liczbę szuflad od 3 do 4.
10. Proszę o sprecyzowanie jaka ma być szafa, czy pancerna czy metalowa?, ponieważ szafa
pancerna z zamkiem F90 nie istnieje.
Odp. szafa metalowa zabezpieczona zamkiem F90.
11. Czy stolik pod urządzenia ma być w stelażu płytowym czy metalowym?
Odp. Stolik pod urządzenia ma być w stelażu płytowym.
12. Proszę o potwierdzenie czy stół konferencyjny ma być z płyty mdf?
Odp. Patrz odpowiedź na pytania 2 i 4
13. Proszę również sprecyzować jaki stelaż m a być zastosowany do stołów?? metalowy czy płytowy?
Odp. Stelaż do stołów ma być płytowy.
14. Czy w przypadku składania ofert na część A i B załączniki mają być w podwójnej ilości.
Będzie to powielanie dokumentów , tym bardziej ze formularz ofertowy przygotowany przez Państwa jest wspólny dla obu części. Proszę o sprecyzowanie Państwa wymogów.
Odp. Zgodnie z jednoznaczną treścią Rozdziału X SIWZ w przypadku składania ofert na obydwie części Zamawiający wymaga złożenia pełnego kompletu dokumentów do każdej części. W razie składania ofert na obie części formularz ofertowy winien być wypełniony na każdą część oddzielnie, tzn. w pkt 9 część formularza której nie dotyczy oferta (A bądź B) winna zostać przekreślona.
15. Stół konferencyjny powinien mięć budowę modułową, bardzo proszę o szczegółowe wyjaśnienie rodzaju konstrukcji
Odp. Stół ma budowę modułową, składający się z modułów (części), w taki sposób aby wymiary całkowite stołu zostały zachowane oraz aby była możliwość wsunięcia krzeseł.
Warszawa 28 stycznia 2011 roku
Akademia Unijna III (część B)”.
W związku z dokonaną zmianą SIWZ zmianie ulega termin składania i otwarcia ofert z 31 stycznia 2011 roku na 02 lutego 2011 roku (w związku z czym zmianie uległ Rozdział X pkt 11 SIWZ w zakresie oznakowania oferty). Miejsce i godzina składania i otwarcia ofert pozostają bez zmian.
Załącznik do pobrania:
meble_dla_itmii_i_au_iii_28.01.2011.doc
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2011-01-28
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-01-28 11:30:34
- Liczba odsłon: 2420
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: