Wersja archiwalna 2015-07-17 20:11:18
Warszawa:
Zakup, dostawę, montaż, instalację, konfigurację urządzeń i oprogramowania do
wybranych pracowni zawodowych
Numer ogłoszenia: 181848 - 2015; data zamieszczenia: 17.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy:
V |
zamówienia
publicznego |
zawarcia
umowy ramowej |
|
ustanowienia
dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Agencja
Rozwoju Mazowsza S.A. , ul. Świętojerska 9, 00-236 Warszawa, woj. mazowieckie,
tel.
- Adres strony internetowej
zamawiającego:
www.armsa.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawę, montaż, instalację, konfigurację
urządzeń i oprogramowania do wybranych pracowni zawodowych.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup,
dostawa, montaż, instalacja, konfiguracja urządzeń i oprogramowania do
wybranych pracowni w szkołach znajdujących się na terenie województwa
mazowieckiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w
załącznikach 1A-1C do SIWZ..
II.1.5)
|
przewiduje
się udzielenie zamówień uzupełniających |
- Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8, 31.70.00.00-3, 31.71.20.00-0,
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.09.2015.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: 1)
Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3 000 zł (trzy
tysiące złotych). 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3)
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)
pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem
pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e)
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730
i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4) Wadium wnoszone w
pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. PKO BP 60
1020 1097 0000 7902 0115 6553
III.2)
ZALICZKI
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- O udzielenie zamówienia mogą
ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej jedną dostawę
przyrządów do pomiaru o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- O udzielenie zamówienia mogą
ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają środki finansowe na rachunku
bankowym bądź w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej lub
zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 50.000 zł.
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane
należycie;
- informację
banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą
wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy,
wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia;
Wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o
których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów
przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie
dysponował wykonawca:
- informację
banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej
wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego
podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W
zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.4)
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji
o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie
Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin płatności - 10
IV.2.2)
|
przeprowadzona
będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA
UMOWY
przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
3) Na
podstawie art. 144 Ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień
zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano
wyboru wykonawcy, niezależnie od postanowień w załączniku nr 7 do SIWZ, w
następujących przypadkach: a) Istotnej zmiany zasad realizacji Projektu, przy
czym za istotną zmianę Zamawiający będzie uznawał taką, która wpływa na zakres
świadczeń stron, w szczególności zwiększenie/zmniejszenie wynagrodzenia
Zamawiającego, zwiększenie/zmniejszenie zakresu rzeczowego Projektu - dopuszcza
się wówczas wcześniejsze rozwiązanie umowy przez Zamawiającego z zachowaniem 14
dniowego okresu wypowiedzenia bądź też jej zmianę adekwatną do zmian w umowie.
b) Wydłużenia okresu realizacji Projektu - wówczas umowa może ulec przedłużeniu
o wydłużony okres realizacji Projektu chyba, że w całości została wykonana
przez Wykonawcę. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o wydłużeniu okresu
realizacji Projektu, z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
IV.4) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.armsa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Agencja Rozwoju Mazowsza S.A, ul. Świętojerska 9, 00-236 Warszawa..
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2015 godzina 09:00, miejsce:
Agencja Rozwoju Mazowsza S.A, ul. Świętojerska 9, 00-236 Warszawa..
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16)
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków
Unii Europejskiej: Zamówienie
jest częścią projektu Zwiększenie potencjału szkół zawodowych na Mazowszu,
realizowanego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w
regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa
zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania:
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2015-07-17
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-07-17 20:11:18
- Liczba odsłon: 1441
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: