Warszawa, dnia 16 sierpnia 2021 r.

 

Znak sprawy: ARM/06/2021

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego  na podstawie art. 132 i następne ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm., dalej: Ustawa), pt. „Zakup usług serwisowych dla posiadanego przez Zamawiającego sprzętu i oprogramowania ECI” (ogłoszenie o zamówieniu nr 2021/S 119-314610 z dnia 2021-06-22).

 

INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

 

Zamawiający – Agencja Rozwoju Mazowsza S.A., działając na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.), zwanej dalej Ustawą, informuje o unieważnieniu prowadzonego przez niego w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 132 i następne Ustawy postępowania pt. Zakup usług serwisowych dla posiadanego przez Zamawiającego sprzętu i oprogramowania ECI” (numer sprawy: ARM/06/2021).

 

Przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 Ustawy.

 

Zgodnie z treścią art. 255 pkt 2 Ustawy, „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”. Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 26 lipca 2021 r. do godz.: 10:00, w przedmiotowym postępowaniu wpłynęła do Zamawiającego tylko jedna oferta – oferta numer 0031/ARM/06/2021. Oferta ta została jednak odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c Ustawy, z uwagi na niezłożenie przez Wykonawcę we wskazanym przez Zamawiającego terminie wymaganych przez niego dokumentów i oświadczeń.

W okolicznościach, iż odrzucona została jedyna oferta złożona w postępowaniu, dalsze prowadzenie przedmiotowego postępowania jest nieuzasadnione i Zamawiający podjął decyzję o jego unieważnieniu z uwagi na spełnienie się przesłanki ustawowej określonej w art. 255 pkt 2 Ustawy.

###

 

 

Warszawa, 26 lipca 2021 r.

Znak sprawy: ARM/06/2021

Informacja z otwarcia ofert

Dotyczy: Zakup usług serwisowych dla posiadanego przez Zamawiającego sprzętu i oprogramowania ECI

Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia: 3 477 825,00 zł brutto.

Zamawiający na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) przekazuje poniżej informacje z otwarcia ofert:
Zestawienie ofert złożonych w postępowaniu:
1. Nr oferty: 0031/ARM/06/2021
FCA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. ul. Grabska  11
32-005 Niepołomice, Polska

Nazwa kryterium Wartość kryterium
Cena 2 808 229,65 PLN

###

Warszawa, 20 lipca 2021 r.

Znak sprawy: ARM/06/2021

 

Do wszystkich zainteresowanych

Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 132 i następne ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm., dalej: Ustawa), pt. „Zakup usług serwisowych dla posiadanego przez Zamawiającego sprzętu i oprogramowania ECI”” (ogłoszenie o zamówieniu nr 2021/S 119-314610 z dnia 2021-06-22).

WYJAŚNIENIA TREŚCI SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Zamawiający, tj. Agencja Rozwoju Mazowsza S.A. z siedzibą w Warszawie, na podstawie art. 135 ust. 6 Ustawy, informuje, iż w niniejszym postępowaniu wpłynęło zapytanie do treści SWZ, na które Zamawiający udzielił poniższych odpowiedzi:

Pytanie 1.
Prosimy o uzupełnienie zapisu w punkcie 5.1.4 w dokumencie SWZ. Czy zamawiający dopuści rozszerzenie wymagania w proponowany poniżej sposób?
• udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedną usługę serwisową sprzętu, oprogramowania producenta ECI lub sprzętu DWDM innego producenta niż ECI, o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN brutto.

Odpowiedź 1.
Zamawiający nie wyraża zgody na proponowaną zmianę.

Pytanie 2.
W związku z koniecznością dostarczenia części zamiennych, które są niezbędne do zapewnienia pełnego wsparcia technicznego, z magazynu centralnego producenta do Polski, prosimy o wydłużenie okresu uruchomienia usług serwisowych z 3 do 14 dni roboczych. Czy zamawiający dopuści modyfikację punktu 1 w paragraf 2 w załączniku nr 7 zaproponowaną poniżej?
• Wykonawca uruchomi usługi serwisowe w terminie do 14 (słownie: czternastu) dni roboczych od daty zawarcia umowy.

Odpowiedź 2.
Zamawiający nie wyraża zgody na proponowaną zmianę.

Pytanie 3.
Prosimy o przedłużenie terminu składania ofert do 30 lipca 2021.Czy zamawiający wyrazi zgodę na zmianę w punkcie 13.1 w dokumencie SIWZ?
• Termin składania ofert upływa dnia 30.07.2021 r. o godzinie 10.00

Odpowiedź 3.
Zamawiający nie wyraża zgody na proponowaną zmianę.

###

Warszawa, 19 lipca 2021 r.

Znak sprawy: ARM/06/2021

ODPOWIEDZI NA PYTANIA ORAZ ZMIANA TREŚCI SWZ

Odpowiedź 1
Odpowiedź 2
Załącznik 8 SOPZ po zmianie
SWZ po zmianie

###

Warszawa, 22 czerwca 2021 r.

Znak sprawy: ARM/06/2021

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 132 Ustawy oraz aktów wykonawczych do niej, o wartości zamówienia równej progowi unijnemu lub większej.

Przedmiotem zamówienia jest zakup usług serwisowych dla posiadanego przez Zamawiającego sprzętu i oprogramowania ECI świadczonych przez producenta lub autoryzowanego partnera. Usługa ma być świadczona w dniach roboczych – 5 dni w tygodniu, w godzinach od 8.00 do 16.00, zgłoszenia serwisowe w godzinach od 8.00 do 16.00 lub 6.00 do 22.00 (w zależności od treści oferty wybranego Wykonawcy). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SWZ. Listę sprzętu i oprogramowania zamawiającego podlegająca usługom serwisowych stanowi załącznik nr 9 do SWZ.

W postępowaniu  o udzielenie  zamówienia  komunikacja  między  Zamawiającym a  Wykonawcami, w szczególności  składanie  ofert, dokumentów oraz  oświadczeń, w tym oświadczenia składanego na formularzu JEDZ, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez system zapewniający obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, zwany dalej Systemem.

System jest dostępny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/armsa

Data przekazania ogłoszenia do publikacji do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej- 17.06.2021 r.

Ogłoszenie i dokumenty do pobrania poniżej.

Załączone pliki:
Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2496110]

przewiń do góry