Wersja archiwalna 2021-07-26 14:11:18
Warszawa, 26 lipca 2021 r.
Znak sprawy: ARM/06/2021
Informacja z otwarcia ofert
Dotyczy: Zakup usług serwisowych dla posiadanego przez Zamawiającego sprzętu i oprogramowania ECI
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia: 3 477 825,00 zł brutto.
Zamawiający na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) przekazuje poniżej informacje z otwarcia ofert:
Zestawienie ofert złożonych w postępowaniu:
1. Nr oferty: 0031/ARM/06/2021
FCA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. ul. Grabska 11
32-005 Niepołomice, Polska
Nazwa kryterium | Wartość kryterium |
Cena | 2 808 229,65 PLN |
###
Warszawa, 20 lipca 2021 r.
Znak sprawy: ARM/06/2021
Do wszystkich zainteresowanych
Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 132 i następne ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm., dalej: Ustawa), pt. „Zakup usług serwisowych dla posiadanego przez Zamawiającego sprzętu i oprogramowania ECI”” (ogłoszenie o zamówieniu nr 2021/S 119-314610 z dnia 2021-06-22).
WYJAŚNIENIA TREŚCI SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Zamawiający, tj. Agencja Rozwoju Mazowsza S.A. z siedzibą w Warszawie, na podstawie art. 135 ust. 6 Ustawy, informuje, iż w niniejszym postępowaniu wpłynęło zapytanie do treści SWZ, na które Zamawiający udzielił poniższych odpowiedzi:
Pytanie 1.
Prosimy o uzupełnienie zapisu w punkcie 5.1.4 w dokumencie SWZ. Czy zamawiający dopuści rozszerzenie wymagania w proponowany poniżej sposób?
• udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedną usługę serwisową sprzętu, oprogramowania producenta ECI lub sprzętu DWDM innego producenta niż ECI, o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN brutto.
Odpowiedź 1.
Zamawiający nie wyraża zgody na proponowaną zmianę.
Pytanie 2.
W związku z koniecznością dostarczenia części zamiennych, które są niezbędne do zapewnienia pełnego wsparcia technicznego, z magazynu centralnego producenta do Polski, prosimy o wydłużenie okresu uruchomienia usług serwisowych z 3 do 14 dni roboczych. Czy zamawiający dopuści modyfikację punktu 1 w paragraf 2 w załączniku nr 7 zaproponowaną poniżej?
• Wykonawca uruchomi usługi serwisowe w terminie do 14 (słownie: czternastu) dni roboczych od daty zawarcia umowy.
Odpowiedź 2.
Zamawiający nie wyraża zgody na proponowaną zmianę.
Pytanie 3.
Prosimy o przedłużenie terminu składania ofert do 30 lipca 2021.Czy zamawiający wyrazi zgodę na zmianę w punkcie 13.1 w dokumencie SIWZ?
• Termin składania ofert upływa dnia 30.07.2021 r. o godzinie 10.00
Odpowiedź 3.
Zamawiający nie wyraża zgody na proponowaną zmianę.
###
Warszawa, 19 lipca 2021 r.
Znak sprawy: ARM/06/2021
ODPOWIEDZI NA PYTANIA ORAZ ZMIANA TREŚCI SWZ
Odpowiedź 1
Odpowiedź 2
Załącznik 8 SOPZ po zmianie
SWZ po zmianie
###
Warszawa, 22 czerwca 2021 r.
Znak sprawy: ARM/06/2021
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 132 Ustawy oraz aktów wykonawczych do niej, o wartości zamówienia równej progowi unijnemu lub większej.
Przedmiotem zamówienia jest zakup usług serwisowych dla posiadanego przez Zamawiającego sprzętu i oprogramowania ECI świadczonych przez producenta lub autoryzowanego partnera. Usługa ma być świadczona w dniach roboczych – 5 dni w tygodniu, w godzinach od 8.00 do 16.00, zgłoszenia serwisowe w godzinach od 8.00 do 16.00 lub 6.00 do 22.00 (w zależności od treści oferty wybranego Wykonawcy). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SWZ. Listę sprzętu i oprogramowania zamawiającego podlegająca usługom serwisowych stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, dokumentów oraz oświadczeń, w tym oświadczenia składanego na formularzu JEDZ, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez system zapewniający obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, zwany dalej Systemem.
System jest dostępny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/armsa
Data przekazania ogłoszenia do publikacji do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej- 17.06.2021 r.
Ogłoszenie i dokumenty do pobrania poniżej.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2021-06-22 00:00:00
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2021-07-26 14:11:18
- Liczba odsłon: 6681
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: 2021-06-22 09:52:58 2021-06-22 09:53:08 2021-06-22 09:53:24 2021-06-22 09:54:19 2021-06-22 10:06:40 2021-06-22 10:06:46 2021-06-22 10:08:17 2021-06-22 10:08:36 2021-06-22 10:09:34 2021-06-22 10:10:43 2021-06-22 10:10:50 2021-06-22 10:12:46 2021-06-22 10:18:49 2021-07-19 13:48:42 2021-07-19 13:49:12 2021-07-20 11:36:04 2021-07-20 11:36:27 2021-07-26 14:10:28 2021-07-26 14:11:18