Wszyscy zainteresowani
DOTYCZY: postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na: Zakup, dostawę, montaż, instalację, konfigurację urządzeń (w tym multimedialnych) oraz oprogramowania do wybranych pracowni zawodowych”
1. Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.), dalej zwanej „Ustawą”, Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu dokonano wyboru oferty najkorzystniejszej w ramach części B, G, H, I, J za które uznano:
a) w zakresie części B ofertę złożoną przez Smarttech sp. z o.o. ul. Racławicka 30, 05-092 Łomianki.
b) w zakresie części G, H, I, J: ofertę złożoną przez Symbit sp. z o.o., ul. Lasockiego 39A/2, 20-612 Lublin.
Oferty wybrane we wszystkich pięciu częściach otrzymały najwyższą ilość punktów po ich zsumowaniu w obydwu kryteriach oceny ofert.
2. W postępowaniu oferty złożyło: 1 Wykonawca w zakresie części B i 1 Wykonawca w zakresie części G, H, I, J. Zbiorcze zestawienie ofert zawierają poniższe tabele:
Część B:
Numer oferty |
Nazwa i adres Wykonawcy |
Ilość punktów w kryterium „Cena” |
Ilość punktów w kryterium „Okres gwarancji” |
Łączna ilość punktów |
1. |
Smarttech sp. z o.o. ul. Racławicka 30, 05-092 Łomianki |
90 pkt |
5 pkt |
95 pkt |
Część G
Numer oferty |
Nazwa i adres Wykonawcy |
Ilość punktów w kryterium „Cena” |
Ilość punktów w kryterium „Okres gwarancji” |
Łączna ilość punktów |
1. |
Symbit sp. z o.o., ul. Lasockiego 39A/2, 20-612 Lublin. |
90 pkt |
5 pkt |
95 pkt |
Część H
Numer oferty |
Nazwa i adres Wykonawcy |
Ilość punktów w kryterium „Cena” |
Ilość punktów w kryterium „Okres gwarancji” |
Łączna ilość punktów |
1. |
Symbit sp. z o.o., ul. Lasockiego 39A/2, 20-612 Lublin. |
90 pkt |
5 pkt |
95 pkt |
Część I
Numer oferty |
Nazwa i adres Wykonawcy |
Ilość punktów w kryterium „Cena” |
Ilość punktów w kryterium „Okres gwarancji” |
Łączna ilość punktów |
1. |
Symbit sp. z o.o., ul. Lasockiego 39A/2, 20-612 Lublin. |
90 pkt |
5 pkt |
95 pkt |
Część J
Numer oferty |
Nazwa i adres Wykonawcy |
Ilość punktów w kryterium „Cena” |
Ilość punktów w kryterium „Okres gwarancji” |
Łączna ilość punktów |
1. |
Symbit sp. z o.o., ul. Lasockiego 39A/2, 20-612 Lublin. |
90 pkt |
10 pkt |
100 pkt |
Wszystkich zainteresowanych
DOTYCZY: postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na: „Zakup, dostawę, montaż, instalację, konfigurację urządzeń (w tym multimedialnych) oraz oprogramowania do wybranych pracowni zawodowych”.
I. Zamawiający informuje, iż dokonał sprostowania oczywistej omyłki pisarskiej w treści załącznika 11d do SIWZ ( dla pozycji 5. Ekran dla rzutnika multimedialnego zmiana z ilości 11 na prawidłową ilość 1 - jak w Opisie Szczegółowym Przedmiotu Zamówienia). W załączeniu prawidłowa treść załącznika 11d.
Załączniki:
zal_11d_nowy-arm_15_15.docx
Warszawa, 20 maja 2015 r.
DOTYCZY: postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na:
„Zakup, dostawę, montaż, instalację, konfigurację urządzeń (w tym multimedialnych) oraz oprogramowania do wybranych pracowni zawodowych”.
I. Na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, ze zm., dalej jako Ustawa) Zamawiający informuje, iż otrzymał poniższe wnioski o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), na które udzielono następujących odpowiedzi:
1. Załącznik nr 1A do SIWZ, opis pozycji “1. Komputer przenośny (laptop) – 1 szt.“
Zamawiający opisał pozycję w taki sposób, że konfiguracja wymagań wskazuje na konkretny
model komputera firmy Dell. Model ten nie jest już dostępny w oficjalnym kanale dystrybucyjnym, w związku z tym zwracamy się z pytaniem, czy Zamawiający zmieni opis wymagań w taki sposób, aby spełniała je większa liczba modeli, dostępnych obecnie na rynku?
Odpowiedź. Zamawiający dokonuje zmiany treści SIWZ. Zmieniona treść w załączniku do niniejszej odpowiedzi.
2. Załącznik nr 1A do SIWZ, opis pozycji “5. Projektor multimedialny – 1 szt.”
Zamawiający opisał pozycję w taki sposób, że konfiguracja wymagań wskazuje na konkretny model projektora firmy Benq. Model ten nie jest już dostępny w oficjalnym kanale dystrybucyjnym, w związku z tym zwracamy się z pytaniem, czy Zamawiający zmieni opis wymagań w taki sposób, aby spełniała je większa liczba modeli, dostępnych obecnie na rynku?
Odpowiedź. Zamawiający dokonuje zmiany treści SIWZ. Zmieniona treść w załączniku do niniejszej odpowiedzi.
3. Załącznik nr 1b do SIWZ, opis pozycji “8.Urządzenie wielofunkcyjne (kserokopiarka+skaner) – 1 szt.” Zamawiający opisał pozycję w taki sposób, że konfiguracja wymagań wskazuje na konkretny model kopiarki cyfrowej firmy Kyocera. Model ten nie jest już dostępny w oficjalnym polskim kanale dystrybucyjnym, w związku z tym zwracamy się z pytaniem, czy Zamawiający zmieni opis wymagań w taki sposób, aby spełniała je większa liczba modeli, dostępnych obecnie na rynku?
Odpowiedź. Zamawiający dokonuje zmiany treści SIWZ. Zmieniona treść w załączniku do niniejszej odpowiedzi.
4. Załącznik nr 1c do SIWZ, opis pozycji “3. Serwer”. Opis jest niekompletny, brakuje podstawowych wymagań, dotyczących np. wydajności procesora czy pojemności dysku twardego. Czy Zamawiający uzupełni opis pozycji?
Odpowiedź. Zamawiający dokonuje zmiany treści SIWZ. Zmieniona treść w załączniku do niniejszej odpowiedzi.
5. Pytanie do pozycji nr 7, w załączniku nr 1h do SIWZ (Technikum w Zespole Szkół Samorządowych w Zawidzu Kościelnym, ul. Mazowiecka 47b) - KAMERA
Parametry wyspecyfikowanej Kamery wskazują na model, który nie jest już osiągalny z powodu zaprzestania produkcji. Ostatni model został sprzedany w 3 kwartale 2014 roku.
Pytanie: Czy Zamawiający wyraża zgodę na zaproponowanie modelu o zdecydowanie lepszych parametrach (nie w standardzie 3D, a 4K), aktualnie produkowanego?
Odpowiedź. Zamawiający dokonał zmiany treści SIWZ, jakkolwiek pozostał przy standardzie 3D. Zmieniona treść w załączniku do niniejszej odpowiedzi.
Na podstawie art. 38 ust. 4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Zamawiający informuje, iż dokonał zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Zmienioną treść SIWZ wraz ze zmienionymi załącznikami (wszystkie opisy przedmiotu zamówienia i dwa formularze cenowe) publikujemy w załączeniu (pozostałe załączniki pozostają aktualne). W związku ze zmianą treści SIWZ zmianie ulega termin składania i otwarcia ofert z 03 czerwca 2015 roku godz. 09:00 i 09:15 (odpowiednio termin składania i otwarcia ofert) na 08 czerwca 2015 roku godz. 09:00 i 09:15 (odpowiednio termin składania i otwarcia ofert). Szczegóły co do nowych terminów znajdują się w zmienionej SIWZ. Zamawiający przypomina o konieczności dostosowania oznaczenia kopert z ofertami do nowego terminu.
Ogłoszenie:
ogloszenie_zmiana-arm_15_15.pdf
Załączniki po zmianie:
siwz_po_zmianie-arm_15_15.docx
zalacznik_nr_1a_nowy-arm_15_15.doc
zalacznik_nr_1b_nowy-arm_15_15.doc
zalacznik_nr_1c_nowy-arm_15_15.doc
zalacznik_nr_1d_nowy-arm_15_15.doc
zalacznik_nr_1e_nowy-arm_15_15.doc
zalacznik_nr_1f_nowy-arm_15_15.doc
zalacznik_nr_1g_nowy-arm_15_15.doc
zalacznik_nr_1h_nowy-arm_15_15.doc
zalacznik_nr_1i_nowy-arm_15_15.doc
zalacznik_nr_1j_nowy-arm_15_15.doc
zal_11b_nowy-arm_15_15.docx
zal_11e_nowy-arm_15_15.docx
na:
„Zakup, dostawę, montaż, instalację, konfigurację urządzeń (w tym multimedialnych) oraz oprogramowania do wybranych pracowni zawodowych”.
ogloszenie-arm_15_15.pdf
Załączniki do pobrania:
siwz-arm_15_15.docx
zal_1a-arm_15_15.doc
zal_1b-arm_15_15.doc
zal_1c-arm_15_15.doc
zal_1d-arm_15_15.doc
zal_1e-arm_15_15.doc
zal_1f-arm_15_15.doc
zal_1g-arm_15_15.doc
zal_1h-arm_15_15.doc
zal_1i-arm_15_15.doc
zal_1j-arm_15_15.doc
zal_2-arm_15_15.docx
zal_3-arm_15_15.docx
zal_4-arm_15_15.docx
zal_5-arm_15_15.docx
zal_6-arm_15_15.docx
zal_7-arm_15_15.docx
zal_8-arm_15_15.doc
zal_9-arm_15_15.doc
zal_11a-arm_15_15.docx
zal_11b-arm_15_15.docx
zal_11c-arm_15_15.docx
zal_11d-arm_15_15.docx
zal_11e-arm_15_15.docx
zal_11f-arm_15_15.docx
zal_11g-arm_15_15.docx
zal_11h-arm_15_15.docx
zal_11i-arm_15_15.docx
zal_11j-arm_15_15.docx
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2015-06-26
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-06-26 14:03:19
- Liczba odsłon: 1744
- Historia dokumentu: